Hemsida, Wordpress ?

23
5
Hej jag söker någon som kan bygga en hemsida som www.premieconcept.se skall dock ha extra funktioner som:
Skapa användare . Registrera konto
Nyhetsbrev. Kunna registrera sig för nyhetsbrev
Chatt. Någon funktion där kunden kan se om man är online eller inte och chatta direkt
En sök funktion. Där man väljer först i rullgardinmeny och sedan skriva in låne nummer i ett fält och serie nummer i annat fält och där efter få resultat från dem dukomenten vi har.
Någon som vet hur mycket det skulle kosta och om Wordpress är ett bra alternativ.
Skicka gärna ett meddelande med prisförslag oc leveranstid på det hela
90
Hej, Jag tycker du ska vända dig till Strop Digital Studio AB, Återkom med kontaktuppgifter så ska jag se till att de kontaktar dig. Ett förslag kostar naturligtvis inget så kan du själv avgöra om du vill gå vidare. MVH Billy
www.affelin.se www.facebook.com/AffelinBda
8
Wordpress eller inte. Det finns klart bättre alternativ. Vi kan bygga en egen sida åt dig. Med en adminpanel helt efter de funktioner du väljer att sidan skall innehålla. Har du en duktig webbyrå är det alltid bättre att bygga en egen sida. Men det är en kostnadsfråga givetvis.
www.viwebb.se
75
6
Har ni fått tag på någon bra webbyrå ännu?
Vi är en webbyrå som ser till att ni syns på internet: https://hemsideportalen.se
4
En gammaltråd såg jag. Men tänkte bara säga att wordpress är perfekt för detta. Det finns gratis plugins att ladda ner som gör exakt det du vill. Du behöver inte ens kunna programmera för att åstadkomma det du vill göra. Om du bara har lite datavana är det inga bekymmer alls.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.