Senaste inläggen
restpartiwww.stock-holm.com Kategori: Till salu |
|||
Coworking: Kontorsplats för endast 1500kr/mån
Coworking trenden har kommit till Göteborg. Entrepreneurial Hive (www.ehive.se) erbjuder arbetsplatser, mötesrum, konferensrum, kaffe/te, internet mm för 1500kr/mån. Kategori: Allmänt |
|||
Vill du driva verksamhet med oss i Thailand?
Vill du driva verksamhet med oss i Thailand? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
MilersättningBrukar man betala ut någon milersättning för resor till arbetet eller bara om bilen används i arbetet under arbetstiden? Kategori: Allmänt |
|||
Aktiebolag - utan insats?
Jag läste någon stans på webben via någon slags hemsida från något företag som förmedlar aktiebolag inom eu - där sökande ej behöver ha något aktiekapital att lägga in. |
|||
Försenad årsredovisning
Jag märkte först idag att redovisningen måste lämnas in senast en månad efter bolagsstämman. Vi hade bolagsstämman i mars... |
|||
Vill gärna ha era synpunkter!
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Hur ska jag hantera Klarna Konto i bokföringen?
Jag är lite osäker på hur i all sin dar jag ska bokföra (enskild firma) mina fasta månadsavgifter och amorteringar till Klarna (Konto). |
|||
Bokföra checkkredit
Hejsan! |
|||
Söker telemarketinglistor till företagHej behöver hjälp med att hitta eller köpa telefonlistor till företag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Brutto- & nettolön
Vilket är bruttolön & vilket är nettolön när det gäller löner till anställda? Det före eller efter moms? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Har jag tabbat mig?
Jag har ni registrerat mitt bolag på Skatteverket. Har även skickat in anmälan till bolagsnamnet. Företagsnamnet har börjat sprida sig lite nu och nu börjar jag fundera - tänk om det inte blir godkänt?!? Kategori: Allmänt |
|||
Reklam företagSöker någon som kanske går i tankarna till att starta ett reklam/tryckeri företag? Jag vill bolla en ide med någon. pma Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Reseräkningar till kund, hur gör jag med bokföringen?
Hej |
|||
Prisberäkning med momsfrågetecken
Hej! Här kommer en något pinsam och lite dum fundering, men det står tvärstill på hjärnkontoret idag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Fråga om likvidation
Hej, |
|||
Köp från Adobe online, betalde inte någon moms
Jag köpte Adobe Photoshop Lightroom 4 online alldeles nyss, direkt från Adobe. |
|||
Hur bokför man eget kapital i enskild firma?
Hej, jag har en fråga om eget kapital i enskild firma. |
|||
Avsättning till tjänstepension efter avslutad ekonomisk år
Jag driver en AB med endast mig som ägare/anställd. |
|||
Hej jag undrar var man kan få hjälp med att skriva säljbrev?
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||