Senaste inläggen
Tips råd inför kompanjon
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra såld vara med porto
Sitter envist och tänker lära mig lite enklare bokföring. Har fått kläm på mycket som har med utgifter att göra men kört fast när det gäller inbetalningar. |
|||
Behöver Ert företag hjälp med att boka möten?
Jag driver ett TM-företag som arbetar med mötesbokning och nu söker vi uppdrag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erfarna säljare söker uppdragsgivareHej vi är ett nystartat företag som består utav tre erfarna säljare, vi har f-skatt och söker säljuppdrag från samarbetspartners. Vi har hittills jobbat med Telia, Telenor, Tele2 och Universal så vi har stor erfarenhet inom Telecom branschen men allt är utav intresse då en duktig säljare kan sälja vad som helst.. Verkar vi intressanta så hoppas jag... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kostnad att öka lön när man nått 50% skatt?
Hej, |
|||
Hur bokföra överföring av domäner??Nu har jag tagit ett steg närmare mitt bolag. Jag har registrerat två domäner på Loopia efter tips från kloka forumsmedlemmar. Hur går jag tillväga för att överföra ägandet av domänerna till bolaget när det är startat? Jag antar att jag måste bokföra värdet av dem som tillgångar. Jag hade helst sluppit att anlita någon för värdering av apportegendo... |
|||
Behövs f-skatt för att bedriva e-handel?Behöver man ha f-skatt för att driva en webbutik? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Professionellt designad E-butikJag har en färdig, väl genomtänkt e-butik som är snyggt designad rakt igenom med unika knappar och stora variations- och utvecklings möjligheter till salu. Designen är gjord och supportas av Textalk.se med SEO-optimering, betallösningar, kundgrupper, köpspårning, support, in-store-funktioner, valutahantering, flerbutikssystem och mycket mer. Du ful... Kategori: Till salu |
|||
Starta lagerbolag eller vanligt aktiebolag - Skillnad?
Hej! |
|||
Sökes kollegor att dela butikslokal med!!!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Förslag på företagsnamnKom med förslag här om vad som skulle vara ett bra namn på ett företag som jobbar med webb! Kategori: Affärsidéer |
|||
Forum I Finland
Hej. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vilande företagHej! Jag har blivit sjuk och undrar om någon vet om jag kan ha mitt enskilda firma vilande ett teg? Sen undrar jag det går att föra över ett faktureringsprogram till en annan dator? Tacksam för svar! Kategori: Allmänt |
|||
Betala företagets fakturor med privata pengar
Hejsan, |
|||
Nystartat företag - från vilken dag kan jag göra inköp?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Bokföra bankkostnader med moms, vilka konto?
Hej, jag driver enskild firma och prenumenerar på Swedbanks onlinebokföringstjänst. |
|||
Vad händer om man kursar i ett aktiebolag och man har lån?
Hej. |
|||
Söker företag att boka möten åt
Har ett TM-bolag idag som söker uppdrag när det gäller mötesbokning. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Slipp ha koll på alla nyhetssajter - vi samlar dem här
Nu har vi börjat med nyhetsnotiser där du lätt kan följa det som händer på en och samma plats istället för att behöva besöka flera olika sajter. Vi skannar nätet, sammanfattar det och på bara några minuter kan du uppdatera dig på vad som är aktuellt. Kategori: Nyheter |
|||
Var bör jag registrera min domän??Nu tänkte jag ta det första trevande steget för att börja bygga upp mitt bolag. Som novis i dessa sammanhang behöver jag er hjälp. Jag ska registrera några domäner för att säkerställa att de inte blir registreradeav någon annan. Förmodligen kommer min webbplats att vara färdig tidigast om ett år och fram tills dess är jag inte intresserad av något... Kategori: E-handel |
|||