Feedback på webbplats för att köpa och sälja företag

4
1
Hej, vad tycker ni om min webbplatsen som är till för att lista "bedrifter til salgs" som norrmännen säger. Det finns företag till salu samt diverse franchisemöjligheter. Det vore kul att höra var ni tycker kan förbättras eller möjliga sätt att utveckla konceptet.
80
Allt här i världen kan alltid förbättras, men första intrycket och rent generellt gillar jag sidan. Stilren, inte massa kruseduller och krångel. Ganska självsägande och enkel i allmänhet.
Med vänlig hälsning Mikael Ladoo Webbyrå En liten men effektiv webbyrå som erbjuder webutveckling och design till privatpersoner, företag och organisationer. Ladoo Webbyrå
4
1
Tack för feedbacken. Uppskattas! Alla ideér till förbättringar tas emot.
50
3
Under en första anblick tänkte jag på detta; Allmänt; Företagare gillar lättillgänglig och synlig kontaktinformation. T.ex. längst ner på sidan. Startsida: - Annons-feed upp till toppen - Flytta kategori-blocken till sidan av innehållet. - Franschisemuligheter hade jag gjort avlång istället och placera mellan menyn och annons-feeden. Sett in annonse: - Lagt formuläret direkt på den sidan, ex. [b]Sett inn annonse[/b] 100% gratis annonser Publisér annonser anonymt !----Här börjar formuläret----! Detta för att förenkla registreringen. Har du väl deras e-mail adress är det enklare att "rädda" den potentiella intäkten genom ett uppföljnings e-mail. Lycka till med ditt projekt!
4
1
Tack för feedbacken. Får ser vad som blir implementerat men jag håller med i många av förslagen.
5
2
Väldigt bra, överskådlig och väldigt rent hade nog också försökt lägga till lite mer information runt omkring kanske senaste inkomna bedrifterna till salg?
4
1
Tack för feedbacken! Håller med att info på sidan är lite tunn. Har mer content på gång som kan läggas ut men det tar tid som allt annat här i världen :) All feedback (och särskillt negativ) på www.bedriftsplassen.no är välkommen!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.