Senaste inläggen
tankar om att starta service verkstad
Funderar på o starta en egen firma med att göra service o reparationer på diverse motorer. Kategori: Affärsidéer |
|||
Har jag förväxlat ingående och utgående moms?
Jag har idag suttit med min bokföring hela eftermiddag till en bit in på kvällningen och har även försökt med att deklarera min enskilda firma på nätet. |
|||
Säljuppdrag sökes
Jag driver ett bolag som arbetar med bland annat telefonsälj. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Smyckesimportör söker ÅF/säljagenter
Vi söker säljare till vår direktimporterade smyckeskollektion. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fåmannsföretag- Utdelning AB 2 ägare
Hejsan |
|||
Vi söker säljare/konsulenter heltid/fritid, med F-skatte sedelVi finns idag i Danmark, Tyskland och England. Vi öppnar nu i Sverige/Norge vi söker några friska säljare/konsulenter. Vi hjälper klubbar med att tjäna pengar. Klubber säljer vår månads paket. Vi söker säljare som kan sälja vårt unika koncept till klubbarna och hjälpa klubbarna igång. Vi är unika med,, Klubbarne tjänar pengar 12 mån om året på ett... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Pressmeddelanden, MyNewsDesk?
Om man ska lansera nya produkter verkar pressmeddelande vara en effektiv metod. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsföra en ny bokföringsbyrå - Hjälp snälla
Hejsan på er alla företagare Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bestrider jag en faktura?
Hej! |
|||
Starta bolag inom momsbefriad bransch, hur fungerar det?
Jag har vissa planer på att starta ett aktiebolag som kommer att bedriva finansiell rådgivning samt försäkringsförmedling. |
|||
Nykomling - fråga om uppstart av EF
Hej alla kunniga där ute. |
|||
Handbok i framgång - nu gratis för dig att ladda ner.
Hej Alla, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Hur startar man samarbete med andra småföretagare?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Tips råd inför kompanjon
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra såld vara med porto
Sitter envist och tänker lära mig lite enklare bokföring. Har fått kläm på mycket som har med utgifter att göra men kört fast när det gäller inbetalningar. |
|||
Behöver Ert företag hjälp med att boka möten?
Jag driver ett TM-företag som arbetar med mötesbokning och nu söker vi uppdrag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erfarna säljare söker uppdragsgivareHej vi är ett nystartat företag som består utav tre erfarna säljare, vi har f-skatt och söker säljuppdrag från samarbetspartners. Vi har hittills jobbat med Telia, Telenor, Tele2 och Universal så vi har stor erfarenhet inom Telecom branschen men allt är utav intresse då en duktig säljare kan sälja vad som helst.. Verkar vi intressanta så hoppas jag... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kostnad att öka lön när man nått 50% skatt?
Hej, |
|||
Hur bokföra överföring av domäner??Nu har jag tagit ett steg närmare mitt bolag. Jag har registrerat två domäner på Loopia efter tips från kloka forumsmedlemmar. Hur går jag tillväga för att överföra ägandet av domänerna till bolaget när det är startat? Jag antar att jag måste bokföra värdet av dem som tillgångar. Jag hade helst sluppit att anlita någon för värdering av apportegendo... |
|||
Behövs f-skatt för att bedriva e-handel?Behöver man ha f-skatt för att driva en webbutik? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||