Senaste inläggen
Bokföra inköp m företagskort, intäkter + lön - Enskild firma
Har några frågor på nybörjarnivå. |
|||
Bokföra Google Adsense vid bokslut
Hej, Ber om ursäkt om denna fråga ställts tidigare, har försökt söka i forumet men det fungerade inte. |
|||
ÅF sökes
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Trycka tyg? Europa eller Turkiet?
Jag behöver hitta ett företag som kan hjälpa mig att trycka upp tyg i metervara. Gärna i Europa eller i Turkiet. Eventuellt även på andra ställen. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dröjsmålsränta och referensränta, hur ska jag räkna ut?
Jag ska sända ut en faktura till en kund som efter två års tid ännu ej betalat fakturan och ska lägga på ränta nu. Kategori: Allmänt |
|||
Är Payson omständigt för kunden?Jag undrar om Payson är ett omständigt betalningssätt ur kundperspektiv? Om jag förstått rätt så måste kunden registrera sig för att betala. Tack i förskott för svar! Kategori: E-handel |
|||
Söker företag som kan trycka tyg inom Europa alt. Turkiet!
Som rubriken lyder behöver jag hitta ett företag som kan hjälpa mig att trycka upp tyg i metervara. Gärna i Europa eller i Turkiet. Eventuellt även på andra ställen. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sökord på hemsidan
Jag skulle behöva hjälp med att få fler träffar på min hemsida www.maord.se Kategori: Feedback |
|||
Kontant försäljning innan beslut om f-skatt
Hej, |
|||
Hur bokföra försäljning av förköpsbiljetter?
Hej! |
|||
Tacksam för hjälp med verifikationer på några affärshändelser
Sista sprinten för 2012 nu och har kört fast med några verifikationer som jag vore tacksam att få hjälp med. |
|||
Bokföra bensinkvitton och fakturor från radiotjänst
Kan man bokföra kvitton för bensinkostnader eller ska man bara använda körjournalen och dra av milen? |
|||
En guide starta tm-företag
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra utgifter utan kvittoKan man bokföra utgifter man har betalat med kort och inte fått något kvitto för. Räcker det med betalningen man kan få fram på bankkontot? Kategori: Allmänt |
|||
Periodiseringsfonder år 2010 42,270kr och 2011 16,338kr
Har en fråga om min enskilda firma. Idag omsätter jag ca 30,000 mån på försäljning av enbart tjänster. Min revisor har gjort periodiseringsfonder år 2010 42,270kr och 2011 16,338kr |
|||
OPPT Courtesy Notice Guidelines
Hej jag har nyss hittat den här video på youtube som har förändrat mina tankar väldigt mycket. Kategori: Off Topic |
|||
Bok om utgifter man kan ta med i bokföringenKänner ni till någon bra bok om utgifter man kan ta med i bokföringen? |
|||
Bokföra utgifter i efterhandHur långt tillbaka kan man bokföra utgifter man glömt ta med i bokföringen? |
|||
Återförsäljare
Har läst lite inlägg om hur man tar kontakt med återförsäljare men nu till min fråga..... Vad kan man ta betalt för att butiken skall få ha mina grejor i sin butik, eller är det tvärtom....att butiken tar betalt för att jag skall få ha mina grejor där??? Någon procentsats på såld vara??? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Testamentera enskild firma?
Efter ett plötsligt dödsfall i den närmsta släkten fick jag mig en obehaglig tankeställare. |
|||