Senaste inläggen
Milersättning i Enskild firma
Har för mig att det finns bestämmelser om vad som anses vara min ordinarie arbetsplats (hemmet eller kundens kontor), men hittar inget. |
|||
Söker kunnig inom bokföring och redovisning
Vi söker en person/företag som är kunnig inom bokföring och förstår dess övergripande principer och struktur. Du ska förstå utmaningarna som småföretagare har vad gäller redovisning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Perioden eller utgående balans till NE-blanketten?
:unsure: Snälla, kan någon tala om för mig om det är periodens siffror eller utgående saldot i balansrapporten som ska föras över till NE-blanketten? |
|||
Feedback på hemsidan
Skulle vilja ha tips och råd av er hur vi kan förbättra vår webbutik. Kategori: Feedback |
|||
Utöka din produktportfölj med en ny produkt?
Söker dig som har F-skatt och redan jobbar med fält- och uppsökande Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nätverk
Då sökfunktionen för forumet inte vill va med riktigt så startar jag en ny tråd... Kategori: Allmänt |
|||
Webbprojekt Linköping
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta secondhandbutik - hur funkar det?Jag är ett loppisfreak som är sugen på att starta en egen secondhandbutik, antingen där jag bor eller på nätet. Men hur fungerar det rent praktiskt med bokföring och sånt? Ifall jag då åker runt på loppisar och köper en massa småsaker (utan kvitton) som jag sen säljer dyrare i min egen butik, hur bokför jag det? Man kan väl knappast begära kvitton... Kategori: Allmänt |
|||
Öva på din pitch på en tv-casting
Har du en affärsidé? Kategori: Affärsidéer |
|||
mall affärsplan?
hej var kan man hitta en bra o enkel mall för en affärsplan? Kategori: Affärsplanen |
|||
Bokfört leverantörsfakturor som verifikation, fel?
Jag är väldigt ny i detta och lär mig sakta men säkert. Jag har nu suttit och bokfört leverantörsfakturor som verifikationer.🙁 :OMG |
|||
Engagerade/investerare för behandling av socker-/matproblematik
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vi jobbar med servicetjänster
Vi söker Er som behöver hjälp med exempelvis telefonpassning eller marknadsundersökningar. Vi jobbar även med ordermottagning och extern kundtjänst. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Faktura värd drygt 5000 bortskänkesFaktura på drygt 5000 bortskänkes till den som kan övertyga en kund om att göra det rätta. Gärna någon som kan driva in den till något välgörande ändamål. Vi har blivit lurade förr men denna gjordes det medvetet och när hon fick veta att hon måste betala första fakturan innan vi ställde upp igen, så blev hon rasande och vägrade betala. Hon var hånf... Kategori: Till salu |
|||
Systemvetare med Driv
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
PSD -> Wordpress
Söker en duktig utvecklare för samarbete. Vi söker någon som har kunskapen att konvertera PSD-filer till fullt fungerande WordPress-teman. Startsida/Undersidor/kontaktfomulär/sidebars etc.. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fördelning av aktier i nytt bolagJag arbetar och driver en egen del av ett större företag. Vi är samma AB men verksamheten jag ansvarar för skiljer sig från "moderbolaget". Nu har ägarna till bolaget (3st) och jag en dialog om att bryta ut "min" verksamhet och bilda ett eget AB. De gamla ägarna skulle då stå kvar som ägare till 50% av nya företaget och jag går in med 50000 sek och... |
|||
Inköp av företagsprodukter från privat bankkonto
Hej alla! |
|||
Deklaration försäljning av noterade aktier
Hej, |
|||
Processen för delägarskap?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||