Senaste inläggen
Starta E-shop
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Responsive design är det standard på nya sajter?När man beställer en ny hemsida idag. Ska man ställa det som krav att det ska vara responsive design eller är det inte så viktigt som många menar på? Kategori: E-handel |
|||
ÅF för boken KVINNA I STRIDDetta är en biografisk bok som handlar om kampen på andra sidan Östersjön under 1:a världkriget, ryska revolutionen, fortsättningen på kriget i Estland och Lettland till i slutet av 1919. -- 1940 är det åter dags att dra ut i fält som sjuksköterska i finska vinterkriget som fortsätter med andra världskriget och även i Norge samt en vådllig färd öv... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Restskatt. Tagit ut för mycket i lön.Hej, Jag har klantat mig rejält och tagit ut för mycket pengar från min enskilda firma 2012. Jag har gjort en större vinst än jag trodde. Till problemet jag har inte tillräckligt med pengar att betala in den skatt som kommer att krävas. Fråga 1 när skall skatten vara betald? Fråga två funderar desperat på att ta något blankolån eller liknande för a... |
|||
inventarier och tillgångar
hej, har en fråga om tillgångar. jag har inköpta inventarier som ej var för sig överstiger halvt prisbelopp, men de är inköpta 2012. |
|||
Mitt i djungeln
Idag fick jag mailet från Bolagsverket att företaget är reggat och klart så därefter gick jag ut med facebooksidan i ett första steg för att marknadsföra. Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra inköp m företagskort, intäkter + lön - Enskild firma
Har några frågor på nybörjarnivå. |
|||
Bokföra Google Adsense vid bokslut
Hej, Ber om ursäkt om denna fråga ställts tidigare, har försökt söka i forumet men det fungerade inte. |
|||
ÅF sökes
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Trycka tyg? Europa eller Turkiet?
Jag behöver hitta ett företag som kan hjälpa mig att trycka upp tyg i metervara. Gärna i Europa eller i Turkiet. Eventuellt även på andra ställen. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dröjsmålsränta och referensränta, hur ska jag räkna ut?
Jag ska sända ut en faktura till en kund som efter två års tid ännu ej betalat fakturan och ska lägga på ränta nu. Kategori: Allmänt |
|||
Är Payson omständigt för kunden?Jag undrar om Payson är ett omständigt betalningssätt ur kundperspektiv? Om jag förstått rätt så måste kunden registrera sig för att betala. Tack i förskott för svar! Kategori: E-handel |
|||
Söker företag som kan trycka tyg inom Europa alt. Turkiet!
Som rubriken lyder behöver jag hitta ett företag som kan hjälpa mig att trycka upp tyg i metervara. Gärna i Europa eller i Turkiet. Eventuellt även på andra ställen. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Sökord på hemsidan
Jag skulle behöva hjälp med att få fler träffar på min hemsida www.maord.se Kategori: Feedback |
|||
Kontant försäljning innan beslut om f-skatt
Hej, |
|||
Hur bokföra försäljning av förköpsbiljetter?
Hej! |
|||
Tacksam för hjälp med verifikationer på några affärshändelser
Sista sprinten för 2012 nu och har kört fast med några verifikationer som jag vore tacksam att få hjälp med. |
|||
Bokföra bensinkvitton och fakturor från radiotjänst
Kan man bokföra kvitton för bensinkostnader eller ska man bara använda körjournalen och dra av milen? |
|||
En guide starta tm-företag
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra utgifter utan kvittoKan man bokföra utgifter man har betalat med kort och inte fått något kvitto för. Räcker det med betalningen man kan få fram på bankkontot? Kategori: Allmänt |
|||