Senaste inläggen
Telemarketing-företag sökes!
Vi söker registrerade telemarketing-företag. Det gäller försäljning av hemsidor, där ni tilldelas en väldigt generös provision, utöver provisionen kommer ni dessutom bygga eran egen kundstock som ni kan fortsätta bearbeta via merförsäljning och förlängning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tillsammans eller varsin enskild firma?
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
underskott enskild firma
Hejsan om man får till ett underskott i deklareringen i enskild firma en firma som man haft många år. |
|||
Konsult eller anställa halvtid - vad är bäst?
Jag behöver ha en person som ska hjälpa mig ca 4 timmar/dag. Det gäller att sköta en hemsida med texter, kontakt med kunder, etc. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Logotyper och grafisk design
Hej allihopa! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Erfarenheter av Affärspartner/Delägare
Jag behöver lite tips och råd gällande affärspartner/delägare. Jag funderar på att starta upp min affärs idé men inser att den kräver mer tid och arbete än vad jag hinner med därför behöver jag en affärspartner/delägare som vill satsa 100% av sin tid på min idé tillsammans med mig. Kategori: Affärsidéer |
|||
På väg in i bokföringsdjungeln - nån som kan ge mig en machete?
God morgon! |
|||
tankar om att starta service verkstad
Funderar på o starta en egen firma med att göra service o reparationer på diverse motorer. Kategori: Affärsidéer |
|||
Har jag förväxlat ingående och utgående moms?
Jag har idag suttit med min bokföring hela eftermiddag till en bit in på kvällningen och har även försökt med att deklarera min enskilda firma på nätet. |
|||
Säljuppdrag sökes
Jag driver ett bolag som arbetar med bland annat telefonsälj. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Smyckesimportör söker ÅF/säljagenter
Vi söker säljare till vår direktimporterade smyckeskollektion. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Fåmannsföretag- Utdelning AB 2 ägare
Hejsan |
|||
Vi söker säljare/konsulenter heltid/fritid, med F-skatte sedelVi finns idag i Danmark, Tyskland och England. Vi öppnar nu i Sverige/Norge vi söker några friska säljare/konsulenter. Vi hjälper klubbar med att tjäna pengar. Klubber säljer vår månads paket. Vi söker säljare som kan sälja vårt unika koncept till klubbarna och hjälpa klubbarna igång. Vi är unika med,, Klubbarne tjänar pengar 12 mån om året på ett... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Pressmeddelanden, MyNewsDesk?
Om man ska lansera nya produkter verkar pressmeddelande vara en effektiv metod. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsföra en ny bokföringsbyrå - Hjälp snälla
Hejsan på er alla företagare Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bestrider jag en faktura?
Hej! |
|||
Starta bolag inom momsbefriad bransch, hur fungerar det?
Jag har vissa planer på att starta ett aktiebolag som kommer att bedriva finansiell rådgivning samt försäkringsförmedling. |
|||
Nykomling - fråga om uppstart av EF
Hej alla kunniga där ute. |
|||
Handbok i framgång - nu gratis för dig att ladda ner.
Hej Alla, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Hur startar man samarbete med andra småföretagare?
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||