Senaste inläggen
Köp av domän (privatpaket) via företaget?
Hej, |
|||
Inkuransavdrag livsmedel?
Hej på er, |
|||
Verfikation av PayPal utgifter
Hej! |
|||
Några bokföringsfrågor (Enskild Firma), gärna snabba svar tack.
Mitt bokföringsprogram hänvisar Egen insättning till konto [B]2017[/B] och Eget uttag till [B]2013[/B]. Sen har jag Företagskontot till [B]1941[/B] - Det är inget riktigt företagskonto, inget bankgiro eller plusgiro eller liknande utan ett e-sparkonto jag döpt till "Företagskonto" bara (så därför hamnade det under Övriga bankkonton). |
|||
Bokföra felskriven leverantörsfaktura?
Hej! |
|||
Returnerade/krediterade varor tid. bokfört som osäker fordranTacksam om någon kan hjälpa mig med nedanstående. Vi hade en osäker fordran i förra årets bokslut (2011) i vårt AB. Revisorn bokförde detta på 1515 kredit och 6352 debet (befarade kundförluster). Men varorna skickades tillbaka till oss 2012 och vi gjorde en kredit på hela fakturerade beloppet som vi kvittade mot fakturan från 2011. Är osäker på hur... |
|||
EF Nolla Ing. och Utg. Moms
Hej |
|||
Hjälp med marknadsföring - vandringsresor
Har en enskild firma där jag anordnar och genomför vandringsresor till Alperna. Skulle vilja få lite fart på den så att fler kunder hittar dit, men känner att tiden inte räcker till och att jag hellre vill fokusera på annat. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföringskunnig person till hjälp
Jag skulle behöva lite igång start hjälp just med bokföringen och undrar om det finns någon i närheten av Varberg/Kungsbacka som jag kan få hjälp av. |
|||
Hur gör jag nudå? Startar butik för begagnade barnkläder..
Någon sa till mig att när jag registrerar för skatt & moms så skulle jag till en början sätta alla siffror på NOLL eftersom det är svårt att säga vad omsättningen kommer att ligga på, så kan man gå tillbaka och ändra det sedan.. |
|||
Hur väljer jag rätt vid registrering.. momsperioder mm
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Feedback på webbplats för att köpa och sälja företagHej, vad tycker ni om min webbplatsen som är till för att lista "bedrifter til salgs" som norrmännen säger. Det finns företag till salu samt diverse franchisemöjligheter. Det vore kul att höra var ni tycker kan förbättras eller möjliga sätt att utveckla konceptet. Kategori: Feedback |
|||
ROT och RUT är populära men kan skapa förvirring
Vanligaste huvudbryn gäller Rot- och rutavdragen för hushållsnära tjänster som är mycket populära. Kategori: Nyheter |
|||
Övernattningslägenhet, vilka möjligheter finns?
Hej! |
|||
Er ideala reklamfilm
Hej alla glada, Kategori: Allmänt |
|||
Jag vill starta eget!
Jobb är någonting jag grubblar över dagligen och jag har kommit fram till att jag verkligen vill starta ett eget företag. Detta eftersom jag blir mycket mer motiverad att arbeta om jag gör det åt mig själv, istället för att arbeta åt någon annan. Kategori: Affärsidéer |
|||
eget kapital på förenklat bokslut
hej, |
|||
Vi söker efter mötesbokare
Vi växer och söker nu efter mötesbokare som har möjlighet att jobba hemifrån. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Din synpunkt
Jag har anlitat ett företag som i skrivande stund bygger om min hemsida. Kategori: Off Topic |
|||
Infosida om säkerhetskopiering
Hej!
Kategori:
Feedback
|
|||