Senaste inläggen
Kontorsplats/studio i kreativt centrum
Ett kreativt kontorshotell för företag som ställer höga krav på sin arbetsmiljö. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Diff mellan Tillgångar och Eget kapital o skulder
Hej, i min förenklad bokslut summa Tillgångar stämmer inte med summa Eget Kapital och skulder, har vänt upp och ner alla siffror, insättningarna, uttagen och inbetalningarna verkar stämma, men differensen finns ändå. |
|||
Trött på spam o högar med reklam?!
Hej, |
|||
Kan ett företag köpa en insatslägenhet?
Hej! |
|||
Vad skulle du betala för en enkel hemsida med innehåll?
Har fått i uppdrag av ett litet företag att göra deras hemsida. Det handlar om att göra den i webbeditorn på webbhotellet, ca 4-5 sidor/flikar (ungefär som min egen) och fylla den med innehåll (texter, bilder mm) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Många avdrag eller hög SGI inför föräldraledighet?
Hej, |
|||
Några olika frågor - Sparade vinnarmail,utskrifter,fakturor...
Har några olika funderingar som jag behöver reda ut. |
|||
Försäljning av produkter inom området man jobbarÄr det en bra ide att sälja produkter inom området man är verksam i? T.ex. sälja råttfällor om man jobbar med skadedjursbekämpning. Kategori: Allmänt |
|||
Kvarskat eller återbäring?
:o Snälla kan någon hjälpa mig jag har googlat utan resultat och skatteverket är nästintill omöjliga att nå nu. |
|||
Tips på hur jag ska marknadsföra mitt företag
Jag behöver tips på hur jag enkelt och billigt kan marknadsföra mitt företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring och deklaration av resor i enskild firma
Hej, |
|||
Lagervärde år 2
Hej! |
|||
Minskat lagervärde, påverkas vinst?
Om man har ett lagervärde som är lägre än förra årets, vad "händer" då i deklarationen och påverkas vinsten? Ex. År 1 lager 10 000 kr, år 2 lager 5 000 kr. |
|||
Hur bokför jag inköpet av bilen?
Hej,med förhoppning om att få snabb hjälp då jag skall deklarera moms om ett par dagar. |
|||
Bokföring av moms arbetsgivaravgift skatt i samband m årsskifte
Hej,skulle behöva hjälp med bokföringen av momsfordran, arbetsgivaravgifter och personalskatt för december månad i samband med årsskifte. |
|||
Marknadsföra sig på nätet - billigt? Hur?
Hur man ska man bära sig åt för att marknadsföra sig på nätet om man vill komma undan billigt? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
TankeCoaching ett nytt företag inom mental träningJag behöver ta steget från intresse till affärer. När jag är ute och föreläser möter jag jättestort intresse för mina övriga tjänster men det liksom stannar där. Jag föreläser, utbildar och coachar inom mental träning och har gjort 3 st egna CD-skivor i ämnet. De som köpt skivorna tycker de är jättebra. Jag får flera positiva mail i månaden från mä... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp fler att få möjligheten att finansiera sin företagsstart
Sverige betalar in miljarder varje år till EU. Här är vår chans att få tillbaka en del och det kommer att gå till att hjälpa nya företag att starta igång. Kategori: Allmänt |
|||
VARNING FRIFAKTURA
Jaha, då damp det ner en faktura från FRIFAKTURA på 1168 kr för "superpaketet 6 månader". Kategori: Allmänt |
|||
Metervara via e-handel, ångerrätt?Har en kund som köpt produkter på metervara rätt att ångra sitt köp även fast det är specialkapat för just den kunden? |
|||