Senaste inläggen
Hur bokför jag inköpet av bilen?
Hej,med förhoppning om att få snabb hjälp då jag skall deklarera moms om ett par dagar. |
|||
Bokföring av moms arbetsgivaravgift skatt i samband m årsskifte
Hej,skulle behöva hjälp med bokföringen av momsfordran, arbetsgivaravgifter och personalskatt för december månad i samband med årsskifte. |
|||
Marknadsföra sig på nätet - billigt? Hur?
Hur man ska man bära sig åt för att marknadsföra sig på nätet om man vill komma undan billigt? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
TankeCoaching ett nytt företag inom mental träningJag behöver ta steget från intresse till affärer. När jag är ute och föreläser möter jag jättestort intresse för mina övriga tjänster men det liksom stannar där. Jag föreläser, utbildar och coachar inom mental träning och har gjort 3 st egna CD-skivor i ämnet. De som köpt skivorna tycker de är jättebra. Jag får flera positiva mail i månaden från mä... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hjälp fler att få möjligheten att finansiera sin företagsstart
Sverige betalar in miljarder varje år till EU. Här är vår chans att få tillbaka en del och det kommer att gå till att hjälpa nya företag att starta igång. Kategori: Allmänt |
|||
VARNING FRIFAKTURA
Jaha, då damp det ner en faktura från FRIFAKTURA på 1168 kr för "superpaketet 6 månader". Kategori: Allmänt |
|||
Metervara via e-handel, ångerrätt?Har en kund som köpt produkter på metervara rätt att ångra sitt köp även fast det är specialkapat för just den kunden? |
|||
Affärsideer för små budgetar
Håller precis på med ett webbprojekt som listar affärsidéer som kostar maximalt 30 000 kr att starta som heter www.affärsiden.se tacksam för all hjälp jag kan få med förslag! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokför man inköp av Holidayphone sim
Hej, |
|||
Fysisk butik vs e-handel- LYFT KONKURRENS FRÅGAN!Jag skulle vilja lyfta frågan som gäller konkurrens mellan FYSISK BUTIK vs E-HANDEL. Det man oftast läser och hör är ur den negativa synvinkeln, vilket också är ett faktum. Det ÄR inte helt enkelt att konkurrera mot e-handelns priser, framförallt. Ett stort problem hos oss är att kunden kommer in och vill titta på varan, vi ger dem tid uppmärksamhe... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
uppdrags givare med timlöns ersättning söks till TM bolag
Libera AB är ett snabbt växande telemarketing företag som har kring 20 anställda. Vi startades i januari 2013 av två erfarna säljare som har jobbat i den branschen sammanlagd under ca 10 år snart, vi har jobbat med allt från försäljning av abonnemang,mötesbokningar och information. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Företagskonto
Tjena! |
|||
Säljer ett nätverk av lönsamma hemsidor med passiv inkomst
Jag driver ett nätverk av ca 50 webbplatser inom resor, dejting, gaming och några andra nischer. De äldsta av webbplatserna är sen 2004-2005.
Kategori:
Till salu
|
|||
Matcha hemsida med produkterna man säljer?
Hallå Kategori: E-handel |
|||
Grundläggande bokföring - hjälp!
Hej! |
|||
Enskild firma - Negativt eget kapital
Bokföringsprogrammet visar negativt Eget Kapital för gångna året. |
|||
Kan jag med enskild firma anställa sambo eller hur funkar det?
Driver idag ett företag inom "blandat jordbruk". Utför inga tjänser idag och själv jobbar jag heltid på ett annat lönearbete. |
|||
Söker kapital
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
redovisa moms i inkomstdeklarationen
Hej gott folk! |
|||
Catering hemifrån - får man?Jag har en idé om att starta en cateringverksamhet, med beställning via telefon samt internet och erbjuda endast hemkörning. Det jag undrar är om man får driva den hemifrån? Från sitt eget kök? Kategori: Allmänt |
|||