Senaste inläggen
Säljuppdrag söker säljbolag
Vi har själva ett team av sex säljare B2B, som med mycket goda resultat,säljer en tjänst som vi är, vad vi vet, ensamma i Sverige om. Men duktiga säljare växer inte på träd och vi söker därför efter dig/er som driver ett tm/cc/säljbolag och söker efter ett bra dagtidsuppdrag inom media- och telekombranschen. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Jag har en idé, vad tycker ni?
Hej alla. Kategori: Affärsidéer |
|||
Skepsis vs. Låg skatt
Har senaste tiden bollat fram och tillbaka mellan olika länder Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra privat utlåning Handelsbolag
Hej, |
|||
Slutlig skatt, omräkn 2011, + vid taxering 2012
Hej! |
|||
Leverantörslistor till större företag inom detaljhandeln
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Giltigt verifikat för avdrag?
Hej, hoppas jag uttryckt mig korrekt i rubriken. |
|||
Ingen vilja att ta ut vinst i HB
Ska med en vän starta ett HB. Kategori: Allmänt |
|||
Callcenter söker uppdrag
Vi söker uppdrag för callcenter,all form av kundhantering så som: försäljning, support, kundtjänst, backoffice, automatisering av backoffice åtgärder, med fokus på kvalité. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Akut hjälp! Lagervärde! Balans!Jag sitter med årsredovisningen för första gången och har ej revisor. Har ett lager och fattar inte hur balansräkningen ska gå jämnt ihop med det? Hur får jag det på både debit och kreditsidan? Blir galen alltså. Jag tror att det jag menar är att det ju inte ska påverka någon sida men jag fattar inte hur? Alla andra siffror är kontrollerade tusen g... |
|||
Jag har en idé, men...
Jag har en idé, en ganska unik i sitt slag. Kategori: Affärsidéer |
|||
Förklaringen till att KF & COOP är på fallrepet är enkel
Miljardförlust för KF. Mångmiljonvinst för ICA. rapporteras det. Kategori: Off Topic |
|||
Registrera AB men kom på ett par frågor
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Inköp KinaKöper in en del produkter från Kina till min butik. Betalar ingen moms eller tull på detta. Hur bokför jag för att det skall bli rätt? |
|||
Behöver hjälp med marknadsföring
Behöver hjälp med marknadsföring av mitt företag http://webbonova.se som även finns på twitter och facebook.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
1 Delägare missköter sig
Hej! |
|||
Köp av AB, gammal bokföring saknas
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Stora pengar
Tjena! Kategori: Allmänt |