Senaste inläggen
Vad funkar för en enmansföretagare ?
Hej, |
|||
Information Overflow
Jag läste en gång citatet "It's not information overflow, its filter failure". Om någon vet vem det kommer ifrån vore det kul att få veta 🙂 Kategori: Off Topic |
|||
delägare AB
Hej |
|||
hur skall jag sälja min uppfinning
Hej forummedlämmar! Kategori: Affärsplanen |
|||
Till salu färdig AB (SA) i Costa Rica
Nu är paypal i Costa Rica. Om du sysslar med import och e-handel hjälper vi dig skaffa ett företag (AB) i Costa Rica. Kategori: Till salu |
|||
Juicebar : Så blir din juicebar en framgångshistoria
Juicebarer öppnar upp i princip överallt; Kategori: Off Topic |
|||
Sälja åt kund
Hej. |
|||
Dags för arbetsförmedlingen att göra skäl för namnet.
Miljardregnet av skattebetalarnas pengar över Kategori: Off Topic |
|||
Söker callcenter som vill sälja hemsidor
Som rubriken lyder så söker vi ett callcenter som vill sälja hemsidor. Tanken är att hemsidor ska vara relativt billiga men callcentret kan trots detta tillgodoräkna sig en bra andel av försäljningsvärdet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Friskvård enskild firma
Jag undrar om jag kan dra av massage på min enskilda firma. Jag jobbar som fotograf och ofta i obekväma arbetsställningar. Nu har jag börjat få problem med ryggen och vill gå och få massage innan det blir värre. Kategori: Allmänt |
|||
Telemarketingbolag söker uppdrag!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dags att slopa Arbetsförmedlingens Starta-eget-bidrag?
De som kommer i fråga för bidraget är personer som Kategori: Off Topic |
|||
Sy upp skjortor i Asien (Kina, Indien & Bangladesh) ?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföring av transaktioner på mitt VISA kort
På mitt företags första VISA faktura gjorde jag misstaget att göra en inbetalning av skulden från bankkontot trots att denna skulle regleras via autorgiro. Jag hade helt enkelt inte uppmärksammat autogiro-delen 🙁 . |
|||
Applikationsutvecklande företag
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Shop på e-bayHar webshop där jag säljer kläder till långa tjejer, men bara i Sverige. Kollade upp lite om hur man exporterar till Norge. Kostar minst 40 000 att utvidga bara dit så jag söker ett annat alternativ. Kom på att det kunde fungera med en E-bayshop och bara sälja till Norge. Det verkar som om man inte lägger på moms när man säljer på e-bay och det gör... Kategori: Off Topic |
|||
Lägga ner företag
Då är det så att jag och min partner inte har tid att driva vårt företag och de senaste 3 månaderna har vi inte drivit någon näringsverksamhet. |
|||
Tillverkare nattkläder
Hejsan Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Dra av huset på företaget?
Om man köper eller bygger ett hus till företaget som det betalar, hur snabbt kan man dra av det på skatten? |
|||
Säljteam på 6 personer, 5 olika språk söker uppdrag
Vi är ett säljbolag som som kan sälja era produkter och tjänster på fem olika marknader i Europa. Vi har i dagsläget 6 säljare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||