Senaste inläggen
Inköp KinaKöper in en del produkter från Kina till min butik. Betalar ingen moms eller tull på detta. Hur bokför jag för att det skall bli rätt? |
|||
Behöver hjälp med marknadsföring
Behöver hjälp med marknadsföring av mitt företag http://webbonova.se som även finns på twitter och facebook.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
1 Delägare missköter sig
Hej! |
|||
Köp av AB, gammal bokföring saknas
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Stora pengar
Tjena! Kategori: Allmänt |
|||
Egenanställning =Dyrt!!
Måste det vara så dyrt? Kategori: Allmänt |
|||
Räcker det med F-Skatt?
Hejsan, |
|||
Kontorsplats/studio i kreativt centrum
Ett kreativt kontorshotell för företag som ställer höga krav på sin arbetsmiljö. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Diff mellan Tillgångar och Eget kapital o skulder
Hej, i min förenklad bokslut summa Tillgångar stämmer inte med summa Eget Kapital och skulder, har vänt upp och ner alla siffror, insättningarna, uttagen och inbetalningarna verkar stämma, men differensen finns ändå. |
|||
Trött på spam o högar med reklam?!
Hej, |
|||
Kan ett företag köpa en insatslägenhet?
Hej! |
|||
Vad skulle du betala för en enkel hemsida med innehåll?
Har fått i uppdrag av ett litet företag att göra deras hemsida. Det handlar om att göra den i webbeditorn på webbhotellet, ca 4-5 sidor/flikar (ungefär som min egen) och fylla den med innehåll (texter, bilder mm) Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Många avdrag eller hög SGI inför föräldraledighet?
Hej, |
|||
Några olika frågor - Sparade vinnarmail,utskrifter,fakturor...
Har några olika funderingar som jag behöver reda ut. |
|||
Försäljning av produkter inom området man jobbarÄr det en bra ide att sälja produkter inom området man är verksam i? T.ex. sälja råttfällor om man jobbar med skadedjursbekämpning. Kategori: Allmänt |
|||
Kvarskat eller återbäring?
:o Snälla kan någon hjälpa mig jag har googlat utan resultat och skatteverket är nästintill omöjliga att nå nu. |
|||
Tips på hur jag ska marknadsföra mitt företag
Jag behöver tips på hur jag enkelt och billigt kan marknadsföra mitt företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring och deklaration av resor i enskild firma
Hej, |
|||
Lagervärde år 2
Hej! |
|||
Minskat lagervärde, påverkas vinst?
Om man har ett lagervärde som är lägre än förra årets, vad "händer" då i deklarationen och påverkas vinsten? Ex. År 1 lager 10 000 kr, år 2 lager 5 000 kr. |
|||