Senaste inläggen
Brygga eget öl med låg alkoholstyrka och sälja till gårdsbutik?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Feedback önskas
Hej Kategori: Feedback |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sekretessavtal/NDASituation: Jag har en svensk kille i Kenya som jag tänkte använda för att scauta upp offshore utvecklare. Han har kompetensen och jag har jobbat med honom förut. Jag ska skicka specen på appen till honom. Frågan är nu om jag kan använda ett standard sekretessavtal som går att googla fram men byta ut organisationsnummer mot personnummer och få det a... |
Uthyrning av musikutrustning...
Tänkte hyra ut privatägd PA-utrustning, problemet är att de flesta som är intresserade av att hyra är företag som kräver ett F-skatt intyg för att kunna fakturera mot. Vilket är det enklaste alternativet för att skaffa F-skatt ? Kategori: Affärsidéer |
Enkel fråga angående moms för den kunnige
Hej! |
Ingående balanser - Hur?
Hej! |
Bygga lägenheter för uthyrning utländska arbetare
Jag och ett par till pratar om att bygga några byggnader med lägenheter för uthyrning. Stor bostadsbrist och den lär inte minska och låga räntor så det borde kunna ge avkastning. Tanken är att bygga lite utanför tätorten och i stället erbjuda andra förmåner som trädgård, växthus, m.m. Kategori: Allmänt |
Bokföra inom EU Google Adsense
Hej!
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||