Senaste inläggen
Dra av för filial utomlands?Om man hyr en lokal utomlands för etablering av en filial, får man uppenbarligen dra av alla kostnader där men även arbetsresor dit? |
|||
Starta livsmedelsbutik vs restaurang
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Fakturera genom företaget eller privat?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bestridande av fakturor
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Hitta bra personalHur ska man hitta bra personal till ett städbolag? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Hjälp kontering val av konto
Hej, |
|||
Flora on wheels !
Flora On Wheels! Kategori: Feedback |
|||
Ta med en delägare ej svensk medborgare
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Varuautomater!
Hejsan ! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips hålla Workshop
Jag har fått en förfrågan om att hålla en workshop, vilket känns himla roligt med tanke på att jag nyss startat upp mitt företag. Problemet är bara att jag aldrig tidigare har gjort något sådant, så frågan är om jag törs tacka ja. Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
fakturera för jobb som var gjorda innan företaget startades
Jag har precis startat en enskild firma och har två (förmodligen dumma) frågor angående detta. Kategori: Allmänt |
|||
Söker uppdrag för Callcenter, TM och uppsökande försäljning
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker uppdrag för försäljningsbolag!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur beräkna semesterlön?
Hej! |
|||
Factoring? Bra eller dåligt?
Hej företagare! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Justitieministern skrämmer mig!
Ska en Justitieminister kunna uttala sig på detta viset i ett fritt och öppet land??? Kategori: Nyheter |
|||
Spara alla bankkvittenser?
Hej, |
|||
Dodiss.com - Pitcha din idé
På http://dodiss.com kan vem som helst pitcha sin idé för att få feedback, utöka sitt team eller hitta affärskontakter. Kategori: Feedback |
|||
Facket eller maffian?
Läste precis om två bröder som håller på att tvingas till KK av facket efter det fruktansvärda tilltaget att dom vill försörja sig själva genom att starta eget. Man blir mörkrädd!!! Kategori: Off Topic |
|||
Hur kan man finansiera en festival?
Hejsan, just nu sitter vi ett gäng som planerar en festival på gotland och allt är i princip ordnat förutom finansieringen av hela projektet. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||