Senaste inläggen
Utbetalning av provision till säljare
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lön till anställda på 3 dagars mässa
Hur betalar man lön till anställda under en 3 dagars mässa m.m? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Bokföring för en nybörjareJag har nyligen startat enskild firma som säljer en tjänst. Jag har ett bokföringsprogram som jag planerar att använda mig utav. Jag undrar hur jag gör för att bokföra de utgifter jag hade innan jag fick min första faktura betald? Dessa betalde jag via mitt privata personkonto. Bör man sedan endast föra över delar av "lönen" till personkontot för... |
|||
Inköp av tjänst från företag utanför EU som innehar EU VAT nr
Hej |
|||
Söker du tillverkare eller andra kontakter i Polen?
Planerar du att starta en affärsverksamhet mellan Sverige och Polen? Kategori: Allmänt |
|||
Sunfleet utökar sin Bilpool i GävleNu har vi öppnat en till bilpool vid Teknikparken i Gävle vid Högskolan. Vi finns sedan tidigare vid Centralstationen, Länsstyrelsen och vid Bilbolaget (Volvo). Kategori: Nyheter |
|||
bokföra inköp från icke EUland
Tänkte höra i detta forum om det är någon som kan hjälpa mej med bokföring vid inköp av varor utanför EU. |
|||
Är egenanställningsföretagen bra?Är det bra att jobba genom ett egenanställningsföretag? Vad finns det för negativa sidor? |
|||
Utbilda/certifiera i utlandet via svenskt företag
Jag skulle vilja bedriva utbildning och certifiering inom ett visst teknikområde i utlandet, främst Kina och Filippinerna, eventuellt även Taiwan. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vad är ett "omföringskonto"
Hej, en fråga från en nybörjare: |
|||
Feedback på tidrapportering
Vad vill ni få ut av er tidrapportering? Kategori: Feedback |
|||
Bloggundersökning
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Egentillverkade produkter
Hej, |
|||
KLOKA BESLUTJAG HAR SVÄVAT FRITT BLAND MOLNEN, och då gäller det att inte gripas av panik och se till så man kommer levande ner till jorden. Det gäller även blivande företagare. fortsättning följer. Kategori: Off Topic |
|||
Egen firma samtidigt anställningHej, i dagsläget har jag en utvecklingsanställning och skulle vilja starta en enskild firma på sidan av mitt jobb. Är det någon som vet om jag får det? |
|||
Startar företag i Vietnam, söker Medgrundare
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på långivare?
Hej, har ni tips på långivare som ger lån som baseras på omsättningen (främst från kortförsäljningen) som inte kräver minst en miljon i omsättning? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Aktiekapitalet förbrukat.
Hej! |
|||
AB - Fel i balansräkning (långt inlägg)
Hej! |
|||
Vart hittar man produkter att sälja via telemarketing?
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||