Senaste inläggen
Är egenanställningsföretagen bra?Är det bra att jobba genom ett egenanställningsföretag? Vad finns det för negativa sidor? |
|||
Utbilda/certifiera i utlandet via svenskt företag
Jag skulle vilja bedriva utbildning och certifiering inom ett visst teknikområde i utlandet, främst Kina och Filippinerna, eventuellt även Taiwan. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vad är ett "omföringskonto"
Hej, en fråga från en nybörjare: |
|||
Feedback på tidrapportering
Vad vill ni få ut av er tidrapportering? Kategori: Feedback |
|||
Bloggundersökning
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Egentillverkade produkter
Hej, |
|||
KLOKA BESLUTJAG HAR SVÄVAT FRITT BLAND MOLNEN, och då gäller det att inte gripas av panik och se till så man kommer levande ner till jorden. Det gäller även blivande företagare. fortsättning följer. Kategori: Off Topic |
|||
Egen firma samtidigt anställningHej, i dagsläget har jag en utvecklingsanställning och skulle vilja starta en enskild firma på sidan av mitt jobb. Är det någon som vet om jag får det? |
|||
Startar företag i Vietnam, söker Medgrundare
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips på långivare?
Hej, har ni tips på långivare som ger lån som baseras på omsättningen (främst från kortförsäljningen) som inte kräver minst en miljon i omsättning? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Aktiekapitalet förbrukat.
Hej! |
|||
AB - Fel i balansräkning (långt inlägg)
Hej! |
|||
Vart hittar man produkter att sälja via telemarketing?
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Preliminärskatt vid förlängt (första) räkenskapsår
Jag är nybörjare på detta, så ursäkta en förmodligen lite dum fråga och svara gärna pedagogiskt! ;) |
|||
Kundutlägg för momsbefriade tjänster
Hej! |
|||
Hur redovisar jag min momsdeklaration?
Kan jag typ skriva 0 i min momsdeklaration om jag inte haft någon verksamhet? |
|||
Vad skatten baseras på
Hej |
|||
Anställa eller fakturera?
Hej! |
|||
Skicklig inom webdesign/flash sökes
är på jakt efter en person som är riktigt bra på webdesign och flash. Jobbet går ut på att skapa ett verktyg för att välja och modifiera , precis som pandora har. Denna sida gör det möjligt för en privatperson att designa sitt egna smycken. Denna funktionen är jag ute efter. Pris disskuteras senare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra alkoholskatt vid varuprov
Hej! |
|||