Senaste inläggen
Hur skyltar man rätt i butik?
Att exponera rätt i sin butik är en värdefull konst att bemästra. En rad olika tekniker kan användas för att nå kunder och få dem att uppmärksamma sortimentet. Men vilka av dem är mest effektiva för att öka sin försäljning? Nedanstående tips ger dig svaret på hur du kan arbeta med placeringen av sortimentet för att förbättra din exponering. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
ändra i bokföring och årsbokslut i efterhand
Hej! |
|||
Hitta kontrollerad personalVad finns det för företag man kan anlita för att få tag på kontrollerad personal? Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Söker någon för en ekonomisk analys av mitt bolagSom rubriken lyder. Känner att jag inte har någon att direkt vända mig till. Skulle vilja gå igenom mitt företags ekoniska status och få lite feedback, gärna via PM av någon som har bra koll på företagsekonomi. Min bokföringsbyrå är ganska "neutral" när man frågar något...har hört av andra att det ofta är så. Min erfarenhet av eget företagande är i... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vi söker uppdrag inom Kundtjänst - Etablerad Callcenter
Välkommen! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföring av hotell.
Hej. Jag har en nystartad enskild firma. Jobbar som konsult. |
|||
Import från EU via Sverige till Norge
Tänkt sälja byggvaror till norska företag. Varorna kommer från sydeuropa. Dom kommer gå via Sverige där jag packar om varorna och märker om varorna med mitt fabrikat/varunamn. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Företags kommunikation
Tjenare alla företagare!
Kategori:
Inköp
|
|||
Omräkningsnyckel? (egenanställningsföretag, Frilans Finans)
Hej! |
|||
SLA serviceavtalsmall
🙁 Kategori: Allmänt |
|||
Kontera konferens med personal
Hej |
|||
varan VMB och portot inte?
Hej! |
|||
Vem kan hjälpa oss med hemsida?
Vem kan hjälpa oss "med det tekniska" Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tips på bokföringsprogram?
Undrar om ni har tips på bra och prisvärda bokföringsprogram för Enskild firma? |
|||
Fakturering till anonyma kunder
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra obetald faktura
Hej, nybörjarfråga om bokföring: |
|||
Köpa varor av mig själv
Har en enskild firma där jag nu från en leverantör kan beställa varor jag behöver själv och inte till företaget. Hur beter jag mig då för att s.a.s köpa från mig själv? |
|||
företagskort och bankkonto
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Hur beräknas vinstskatten?
Hej! |
|||
Bokföring av tull & moms inköp utanför EU
Hej hur bokför jag detta. kolla bifogad fil. |
|||