Prenumerera Ekonomi
Moms vid kommissionsförsäljning och secon hand?Någon som vet hur det funkar med moms etc när man säljer tex kläder på kommission? Är det några andra skillnader när man säljer second hand gentemot n... |
|||
Bokföra flera händelser på en verifikation? (manuell bokföring) + 4 andra frågor
Hej! |
|||
suppleant i AB trots skatteskuld?
Hej, min andra tråd i liknande ämne, fick dock inget slutgiltigt svar. |
|||
Skatterevision
Hej, |
|||
Bokföra stor reseräkning/utläggsräkning i nystartat AB
Hej, |
|||
Någon som har tips om bokföringsprogram
|
|||
Hej
Hej. |
|||
El, avtal o.s.v.
Hejsan, Kategori: Inköp |
|||
bläckpatroner?
Hej, är det någon som vet vilka pirat-bläckpatroner som är bra? Kategori: Inköp |
|||
Vägen till skattade och klara pengar?
Hej! |
|||
Bidrag till kvinnligt företagande = smutsigt
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
avdragsgill fika?
Hej, |
|||
Bokföra revisorsarvode
Jag har nyligen betalat fakturan för första årets revision och konsultation. Preliminärt bokades för förra året: |
|||
Import samt sponsring (av utrustning till) till idrotttskvinnaJag har en ny agentur och importerar sportartiklar för skidåkning som jag säljer via återförsäljare och webshop. Varorna köps in från en leverantör i... |
|||
En fråga ang. driva företag trots skattskuld?Hej, är i startgroparna att starta eget tillsammans med en fd. kollega och nära vän. Jag har dessvärre skatteskuld på mig sedan innan så min fråga lyd... |
|||
Franchising - Märklig grej?
Mors! |
|||
Bra bok i stil med "Bokslut för dummies"?
Räkenskapsåret tar slut i morgon, och för att göra en lång historia kort så funderar jag på att ge mig på att göra bokslutet själv. :nicka |
|||
Ska jag satsa på ett holdingbolag?
Hej, |
|||
Arbetskläder
Hej! Kategori: Inköp |
|||
kalkyler
Hej! |
|||