Prenumerera Ekonomi
Vinsten efter såld tjänst!
Hej! |
|||
Skatta för reklam på datorskärmar?
Hej! |
|||
Var ska jag börja?Hej. Befinner mig i ett fruktansvärt kaos och går bara dag som natt i tankar, men kommer inte fram till något. Någon här kanske har erfarenhet och kan... |
|||
Inrikes endagstraktamente
Vilka regler gäller för att få ersättning för inrikes endagstraktamente på 210 SEK (ingen reduktion för frukost, lunch eller middag)? |
|||
Bokföring av skattefri milersättningJag är delägare i ett handelsbolag. Vi vill ta ut den skattefria delen av milersättningen. Jag vill helst använda konton 7331 (skattefri milersättning... |
|||
statlig inkomstskatt??
en liten fråga ang statlig inkomstskatt 2009 |
|||
Bokföring av försäkringarÄr det något speciellt man ska tänka på när man bokför försäkringar i och med att det inte är någon moms på dessa kostnader? Jag vill hålla antalet ko... |
|||
Står frakten rätt på fakturan? Och hur bokföra isåfall?
Fick en faktura från min leverantör där det står: |
|||
Komma i kontakt med affärsängel?
Hej!
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Bokföringsprograms frågor
Hej! |
|||
Anställd av eget AB?
Hej, |
|||
Omedlebart avdrag för inventarier upp till 21 400kr
Jag vill ha lite hjälp av er experter. |
|||
momsrapport ingående moms minus
Hej! |
|||
Kontering av momsredovisning för ett handelsbolag. Hjälp!
Hej! |
|||
Ersättning???Hej, då jag nyligen startat mitt företag som hantverkare/snickare så har detta forum gett mig en hel del svar redan, men en sak har jag inte lyckats h... |
|||
Verifikation för konto 1620
Hej |
|||
Garanti från grossisten
Hej alla. Nu har vi hamnat i en situation som jag tycker låter helt galet och måste då rådfråga Er mer kunniga. 🙂 Kategori: Inköp |
|||
Bokföring av maskinkostnader?
Hej! |
|||
Bokföra ett inköp med egna pengar i handelsbolag
Hejsan.....denna fråga kan ha svarats förrut men jag kunde inte hitta någon svars som besvarade frågan riktigt. |
|||
Verksamhetsbeskrivning AB
Hej på er, |
|||