Prenumerera Ekonomi
Glömt redovisa egna uttag i EF
Hejsan, |
|||
IB Lager och moms
Hej! |
|||
Uttag av kontanter
Hej, |
|||
Arbete i bostadJag har hört lite olika bud på ifall man får göra avdrag på arbetsrum i den egna bostaden. Får jag göra schablonavdrag på 2000 om jag har arbetat mer... |
|||
Fråga om IB av en nybörjare..
BAKGRUND |
|||
Hur bokföra drivmedel och milavdrag leasingbil
Hej |
|||
Vad fylldes i förra året? (R40)
Tjena |
|||
Hur bokför jag avdrag för underskott av nystartad näringsverksamhet?Jag är nystartad företagare och i deklarationen för 2009 så angav jag "underskott av aktiv näringsverksamhet som du får kvitta mot förvärvsinkomst" (r... |
|||
Ekonomisk livslängd på laptop
Nån som vet vad som menas med Inventarier som bedöms ha en ekonomisk livslängd |
|||
Fråga: Hur bokföra körning leasing bil
Jag har ett handelsbolag och vi har köpt in en leasingbil |
|||
R43Jag ska göra min första NE-deklaration, tillämpar förenklat årsbokslut. Ska jag i ruta R43 på NE-blanketten fylla i vad jag tror att jag kommer att be... |
|||
Bokföra utbetalningar för rutavdragetSka man bokföra utbetalningar från skatteverket för rutavdraget bland fakturorna man skickat ut till kunder för jobben de får rutavdrag för? |
|||
Bokföra inkassoräkningarVad händer om man inte bokför inkassoräkningar? Kan man bli av med f-skatten om man inte bokför rätt? |
|||
FörlustavdragVi är 4 delägare i ett aktiebolag som avregistrerades februari 2010. Ingen verksamhet bedrevs under 2010 varpå det inte finns någon omsättning under 2... |
|||
Observationskonto vid ingående balans
Hej! |
|||
Nummer på verifikationerSka man börja om från 1 när man numrerar kvitton och fakturor för ett nytt år eller fortsätter man från förra året? |
|||
Bokföra kvitto utan momsHur bokför man ett kvitto det inte är någon moms på? Jag använder visma avendo eekonomi, jag har inte fyllt i något i rutorna för moms eftersom det in... |
|||
Att fakturera mellan två egna bolag?
Hej |
|||
Bokföra inkassoräkningarSka man bokföra inkassoräkningar? |
|||
Avskrivning - vad gör bokföringsprogrammet egentligen?
Hej! Glas påsk lite i efterskott till alla. Så ere dags för bokslutet igen... |
|||