Prenumerera
Ekonomi
Reseersättning för konsultOm jag har ett eget aktiebolag där jag hyr ut mig själv som konsult och har kontoret hemma (men arbetar sällan därifrån) - får jag då betala ut reseer... |
|||
Skattefråga lön
Jag har idag en anställning som ger mig ca 30 000 kr netto per månad. |
|||
Gratis/nedladdningsbart bokföringsprogram med API
Jag driver ett litet låtsasföretag med min traderaförsäljning. |
|||
Utforma egen kontoplan (efter BAS) ??
Hej! 🙂 |
|||
Hur bokför man statligt lönebidrag?
Vi har en anställd som började den 26 aug 2011 i form av nystartsjobb via arbetsförmedlingen, då får vi 62,84% av brutto lönen som lönebidrag. |
|||
Traktamente, milersättning enskild firma
Hej! |
|||
Redan bokförd verif går tillbaks!
Hej! |
|||
Försäljning som egen insättning??
Hej! |
|||
nummerserier på fakturor
Hej! |
|||
Bokföring för e-handel?Hej Jag jobbar med utveckling av webbshoppar och undrar vad ni har för råd kring leverantör av bokföringen? |
|||
Hur arbetar butikschef med redovisning?
Hej! |
|||
Ltd med Kommanditbolag istället för Filial...?Någon som vet hur komplementären beskattas i ett KB om komplementären i sin tur ägs av ett Ltd-bolag som är lokaliserat i utlandet/UK? Ltd-bolaget sin... |
|||
Hur bokföra försäljning av näringsfastighet?Jag undrar lite hur man ska bokföra försäljning av näringsfastighet, jag har alla konton jag ska bokföra på förutom vilket konto jag ska bokföra de pe... |
|||
VMB För handel med begagnat
Får myror i huvudet.... |
|||
Inköp av dator/belopp
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Betala svensk moms när man varit bosatt utomlandsJag har varit bosatt i USA i snart 9 månader. Jag har gjort lite ströjobb med Svenska kunder medan jag varit här och har köpt lite inventarier som jag... |
|||
Hur bokföra inköp av laptop och mobiltelefon
Hej! |
|||
Bokföring av liten enskild firma med dagskassa
Godmorgon. |
|||
Bokföring preliminärskatt, moms etc
Hej |
|||
Bokföring av medlemsavgift (och serviceavgift)
Hej |
|||