Craftware, som är en del av telekom-koncernen Orange Group och en global Salesforce-partner sedan 2014, har startat ett acceleratorprogram för svenska bolag. Craftware Swedens Acceleratorprogram kommer att hjälpa utvalda svenska bolag med den digitala omvandlingen genom att implementera och integrera Salesforce samt ge rådgivning.

Salesforce är det främsta verktyget för hantering av kundrelationer för små, medelstora och stora bolag och hjälper företagare världen över att fatta bättre beslut och effektivisera verksamheten.

”För att skala upp ett företag i dagens dynamiska verklighet finns det inget sätt att undvika ett effektivt och skalbart CRM-system. Utan systematisk och skicklig användning av data kämpar ditt företag i blindo mot konkurrenterna. Konkurrenter som kanske inte har en bra produkt eller tjänst, men som systematiskt och kreativt utnyttjar sitt CRM-system”, säger Lidia Sybicka, Sales Manager, Craftware.

Överväger ditt bolag att bli effektivare och springa om konkurrenterna kan Craftware Swedens Acceleratorprogram hjälpa till. Ditt företag kommer både att få rådgivning i världsklass och kunna spara in på kostnader, till ett värde av 450 000 kr.

”Det känns väldigt spännande att kunna erbjuda vårt acceleratorprogram till svenska bolag. Det är ett sätt för oss att visa att vi vill stötta verksamheter som är ambitiösa och vill växa. Att skala upp kan vara dyrt och kännas osäkert. Vi på Craftware kan ge rådgivning och hjälpa företag att spara in på de rätta områdena och spendera på andra. Vi kan få upp farten och tillväxten”, säger Lidia Sybicka, Craftware.

Martin Edenström från MKSE.com, en ledande community och nyhetssajt för digitala ledare i Sverige, menar att programmet inte bara kommer att gynna de antagna bolagen utan även de nordiska länderna i stort:

”Efterfrågan på utveckling och konfiguration inom Salesforces produktsvit är fortsatt massiv. De nordiska länderna kommer att gynnas av Craftware Swedens satsning på att genom acceleratorprogrammet vidareutbilda bolag genom nischad expertrådgivning.”

Craftware, som sedan 2014 har implementerat Salesforce för företag i hela Europa, arbetar med ledande internationella företag och IT-avdelningar för att utveckla och underhålla deras CRM-system. Craftware hanterar projekt på olika nivåer från analys till drift och testning.

Lidia Sybicka tillägger: ”Acceleratorprogrammet är en möjlighet för oss att visa vad vi kan erbjuda svenska företagare som går i tankar på att implementera ett CRM-system. Salesforce är en stor plattform som tillhandahåller många tjänster och med hjälp av vår pricksäkerhet kan Salesforce få ditt bolag att ta nästa steg.”

En expertpanel från Craftware kommer gemensamt att välja ut de bolag som får chansen att delta i Craftware Swedens Acceleratorprogram, värde cirka 450 000 kr.


Missa inga nyheter! Anmäl dig till ett förbaskat bra nyhetsbrev.
0 kommentarer
Du måste logga in för att skriva en kommentar. för att registrera dig som medlem.