Senaste inläggen
Importera kläder - lönsamt?Jag tycker det verkar vara så att många importerar kläder o säljer. Är det så bra marginaler på det eller vad är det som gör det så eftertraktat? Eller kan det bero på något annat? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Import av ridsportsartiklar, ridkläderÄr intresserad av att importera ridsportsartiklar. I första hand ridkläder (ridbyxor, ridkavajer, skjortor, ridstrumpor m.m). Gärna direkt från fabrik. Är det någon som har några tips/kontakter? Hör gärna av er! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
AlkoholreklamNågon som vet hur det ligger till med annonsering av alkoholprodukter på en hemsida som ligger på en svensk server. Lagligt? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Svenska Spel får ordna poker på nätetVad anser Ni om det? Kategori: Off Topic |
|||
Webshopar - julförsäljning - ökning?
Ni som säljer via webshopar har Ni börjat märka av några ökningar av försäljningen så här inför jul? Kategori: Inköp |
|||
Gåva till kunderKan man exempelvis under december månad vill ge de kunder som handlar en liten gåva som är värd 20 kr. Hur kan man bokföra det? Är det avdragsgillt? |
|||
Moms på reseersättningÄr det moms på reseersättning då jag fakturerar denna?? |
|||
BokföringsprogramVilket bokföringsprogram använder ni? Vilket tycker ni är bäst för en småföretagare? Kategori: Allmänt |
|||
Likviditet efter investering/inventarie
Hey! en liten logiskt liten fråga som jag kom att tänka på! |
|||
ej beviljad f/a-skatt
Hej! |
|||
SPCS
Hej
Kategori:
Allmänt
|
|||
vill du starta eget på hund och kattfoder?
hejsan, Kategori: Affärsidéer |
|||
Telefonkostnader?
Hur gör man med telefonkostnader om man har ett litet handelsbolag? |
|||
Faktura problem....
Hej !! |
|||
Moms fråga vid inköp från annat EG landUndrar hur man bokför ett inköp ifrån t ex England då man ej betalar moms på de inköpen inom EG?Är helt ny på det här.... |
|||
Inventarier
Hej har ett nystartat Akteibolag och håller på att starta upp en klädesbutik. |
|||
Handelsbolag - värdepappersportfölj
Hej |
|||
Frilansande återförsäljare
hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förskottsbetalning vid årsskiftet
Hej, |