Senaste inläggen
BokföringsprogramVilket bokföringsprogram använder ni? Vilket tycker ni är bäst för en småföretagare? Kategori: Allmänt |
|||
Likviditet efter investering/inventarie
Hey! en liten logiskt liten fråga som jag kom att tänka på! |
|||
ej beviljad f/a-skatt
Hej! |
|||
SPCS
Hej
Kategori:
Allmänt
|
|||
vill du starta eget på hund och kattfoder?
hejsan, Kategori: Affärsidéer |
|||
Telefonkostnader?
Hur gör man med telefonkostnader om man har ett litet handelsbolag? |
|||
Faktura problem....
Hej !! |
|||
Moms fråga vid inköp från annat EG landUndrar hur man bokför ett inköp ifrån t ex England då man ej betalar moms på de inköpen inom EG?Är helt ny på det här.... |
|||
Inventarier
Hej har ett nystartat Akteibolag och håller på att starta upp en klädesbutik. |
|||
Handelsbolag - värdepappersportfölj
Hej |
|||
Frilansande återförsäljare
hejsan, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förskottsbetalning vid årsskiftet
Hej, |
|||
Starta eget.
Hejsan, |
|||
Guldbollen - vem ska få den?
Själv tycker jag att Zlatan ska få den. Han gör fotbollen mycket roligare att titta på. Kategori: Off Topic |
|||
O-trassel-bank?
Har någon tips på den bank som trasslar minst för småföretagare? |
|||
enskild firmai sverige, men bosatt utomlands?
Efter kontakt med skatteverket har jag fattat att jag fâr starta enskild firma i Sverige även om jag(under 1 eller kanske 2 âr till) är bosatt utomlands. Men hur???? Här förvärvsarbetar jag och I Sverige blir jag min egen. |
|||
Marknadsplan?Vad anser Ni är de viktigaste delarna i en marknadsplan? Kategori: Affärsplanen |
|||
KörersättningJag har en enskildfirma och ska köra ett antal mil för företaget. Jag har aldrig tagit ut körersättning inna så nu undrar jag lite hur jag ska göra? Hur får jag ett "kvitto", finns det någon mall man kan fylla i? Hur mycket kan jag ta ut? |
|||
eget kapital- hjälp mig, hur bokföra?
Bokför åt min sambo som har enskild firma. Företaget har haft en del kostnader som jag bokfört "kassa" kredit. Denna kassa- skulle jag fyllt den med pengar från "egen insättning" (debet) innan jag började använda "kassa"kontot? |
|||
Bomb på fridhemsplan i Stockholm
Läste på aftonbladet nu att de misstänker en bomb i centrala Stockholm. Kategori: Off Topic |
|||