Senaste inläggen
Underskott?
Jag fick ett samtal om att jag har redovisat underskott på min deklaration. Därmed saknades det en blankett där jag ska redovisa detta. Är det ett måste att ha bokföringen för det här? |
|||
Service Business
Hi! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hyresgaranti
När jag hyrde min lokal var jag tvungen att ha en hyresgaranti från banken. Kostnaden för uppsättandet av denna garanti var drygt 3000 kr. Är det en privat kostnad eller ftg. kostnad? I så fall, villket konto? |
|||
Kreditfaktura
Hur bokför man en kreditfaktura i dubbel bokföring? |
|||
Betalat privatJag har ej hunnit skaffa något firmakort (enskild) ännu, har handlat kontorsgrejer, pärmar mm till firman hur bokför jag det?? Vilse i alla uttryck!! |
|||
privat mobilnystartad enskild firma använder privatmobil hur bokför jag det? ca70% privat och 30% i firman? |
|||
Page Rank/Optimering
Hej, Kategori: E-handel |
|||
Söker Erfarna Affiliates med Egna Nyhetsbrev!
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokförare sökes till nystartat E-handelsbolag
Hej! Jag och min vän Sofia söker en bokförare som för en rimlig kostnad kan sköta bokföringen till vårt nystartade Handelsbolag med fokusering på försäljning via nätet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avdrag för redovisningböcker?
Ska gå en högskolekurs nu som heter Företagsekonomi, och där behövs några böcker. Denna kurs ska jag gå för att kunna klara av bokföringen i företaget. |
|||
Betala för marknadsföring till privatperson från företag
Vilket är det bästa = billigaste sättet enligt er att betala ut ersättning för annonsering på en hemsida till en privatperson från en enskild firma med 0 anställda och f-skatt? |
|||
Mallar för offerter, anbud mm
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
överskrider preldekl.
HEJSAN! |
|||
Butik?
Vill så gärna öppna en butik i södra norrland med barnkläder, mammakläder och kläder i större storlekar men har ingen vana från denna branch och skulle därför önska att det fanns någon som kunde ställa upp som mentor för mej. Kategori: Affärsidéer |
|||
Räntefri kredit
Jag driver sedan ett par månader en butik, efter att tidigare ha fått bra tips i detta forum. Kategori: Allmänt |
|||
Vill vill vill starta egetVill starta en pub o disco. Vad ska jag tänka på???? Kategori: Affärsidéer |
|||
Örnsköldsviksföretagare???
Söker efter Entreprenörer i Örnsköldsvik som skulle kunna tänka sig att (idéellt) komma och prata med gymnasieelver om livet som företagare. Kategori: Allmänt |
|||
För många idéer.
Jag är en riktig idésprutare! Har aldeles för många idéer för att kunna göra någonting av dem. Kategori: Affärsidéer |
|||
Importör, hur går man tillväga?
Hej o hå, nu ska det gå...:wink: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Olika företagsformer
Har precis startat upp i Sverige, och undrar i den förbindelsen lite vad ni därute har att säga om de olika företagsformerna. Kategori: Företagande över gränserna |
|||