Senaste inläggen
Gårdsbutik
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Lokalhyra
Hej! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Licens
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Marknadsundersökning
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Leveranser från leverantörer
Jag har precis startat ett företag där jag mest är ute och jobbar hos kund. Min verksamhet kräver produkter som beställs och skickas med posten, Schenker och liknande som företagspaket. Jag behöver inte någon lokal utan sköter kontorsuppgifter och liknande hemma. Kategori: Allmänt |
|||
Aktiebolag utan 100.000För dig som avser starta aktiebolag men inte vill låsa 100.000 i aktiekapital. Se www.ragoni.se för mer information. |
|||
Blocket.se
Pratade just med en försäljare från Blocket.se om att ha "butik" på blocket. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur stort varulager?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Varulager vid uppstart
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hur stora reklamintäkter kan man räkna med?
Mitt företag ska snart starta upp en webbplats med specialicerade tjänster. Jag planerar att ha lite reklam på sidan med annonser från ex. google utan att ha det som huvudsaklig inkomst. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Fastighetsköp...
Ursäkta dålig svenskan… |
|||
Programerare
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Byta adress..Har ett företag som jag avser avsluta i år, men har inte kommit så långt riktigt än. Har däremot flyttat (har "kontoret hemma"). Undrar vilka adresser jag måste byta/ändra och hur jag gör detta? Kategori: Allmänt |
|||
Avskrivningar varulager.
Hej, |
|||
Varulager avskrivning
Hej, |
|||
Om importen går genom tullen utan kontroll...?
Hej på er! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Har personnummer, behöver adressen...
Jag har personnummer men behöver ett smidigt sätt att få fram adressen från detta. Det finns ju möjlighet att få detta via fax. Men om man har ip-telefoni via datorn går väl inte detta(?) Kategori: Allmänt |
|||
Hur hitta kunderna?
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur ska jag bökförar Bolagverket avgifter?
Allra först förlåt min dålig svenska :oops: |
|||
Interimsskulder,fodringarHur bokför jag det som står som interimsskulder respfodringar i bokslutet. För jag över det till levskulder,kundfodringar? |
|||