Senaste inläggen
Deklarationshjälp
Hej! vi kan hjälpa dig med bokföring och deklarationer. Maila oss gärna på adress |
|||
Spara till pension i AB
Den här frågan känns som att den kanske kommer i fel tråd, men den har ju att göra med skatter i alla fall. |
|||
Deklarationshjälp i Linköping?Någon som kan rekommendera någon bra resurs som kan hjälpa till med deklaration och bokslut. |
|||
Att handla från utlandet!
Hoppas någon kan hjälpa mig i ämnet. |
|||
Måste en auktionsförettare ha tillståndJag funderar på att sälja lite produkter på auktion. En auktion där jag själv är auktionsförettare. Behöver jag något speciellt tillstånd som auktionsförettare? Kategori: Allmänt |
|||
Skulle vilja ha feedback på min webbsidaMusikauktioner.com är en plats där registrerade medlemmar kan sälja och köpa i auktionsform. Den har legat uppe i snart en vecka och jag har fått en hel del synpunkter från olika håll. Nu skulle jag vilja höra era synpunkter. Om ni vill så kan jag skapa ett testkonto så ni kan få ta del ev de funktioner man får ta del av som medlem. Kategori: Feedback |
|||
Donation till forskningsfond på skattade pengar?
Hej! |
|||
bokföringsfråga
Hej! |
|||
Sambandet mellan F-skatt och egenavgifter?!
Kan någon hjälpa till med att förklara sambandet (?) mellan F-skatt och egenavgifter?! |
|||
Alkohollagstiftningen
Det blir ingen sänkning av alkoholskatten, i alla fall inte i år, detta har Kategori: Off Topic |
|||
Blomvakten undersökning
Visste inte riktig var jag skulle skriva detta inlägg Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Osäkerhet kring bokföring, moms. m.m vid företagsstart
Tjena! |
|||
Upplupna intäkter
Hur gör jag med interimsfodringar?? |
|||
våran hemsidaVi starta ett cafe för 4 månader sedan och det går välldigt bra men man vill ju komma ut till så många gäster som möjlligt är det något som ni vill eller skulle gjort på något annat sätt? kerstinscafe.com Kategori: Feedback |
|||
Undring ang. köp från Tradera
Har inte startat eget än, men har planer att göra det om några år, håller på att finslipa mina ideér just nu. 🙂 |
|||
Starta liten städfirma
Hej! |
|||
Någon som kan hjälpa en nybörjare?
Skillnad på hobbyverksamhet och näringsverksamhet när man har hästar? |
|||
Vad kostar det ? Handelbolag
Hejsan, jag är en ung människa som har en affärsidé tillsammans med en kompis men vi vet i stort sätt ingenting hur man ska gå tillväga. Kategori: Allmänt |
|||
kontoplan
hej |
|||
Bokföring av utbetalningar av F-skatt/Moms?!
Jag har ett problem med Bokföringen av: (Jag har en enskild firma) |
|||