Senaste inläggen
Osäkerhet kring bokföring, moms. m.m vid företagsstart
Tjena! |
|||
Upplupna intäkter
Hur gör jag med interimsfodringar?? |
|||
våran hemsidaVi starta ett cafe för 4 månader sedan och det går välldigt bra men man vill ju komma ut till så många gäster som möjlligt är det något som ni vill eller skulle gjort på något annat sätt? kerstinscafe.com Kategori: Feedback |
|||
Undring ang. köp från Tradera
Har inte startat eget än, men har planer att göra det om några år, håller på att finslipa mina ideér just nu. 🙂 |
|||
Starta liten städfirma
Hej! |
|||
Någon som kan hjälpa en nybörjare?
Skillnad på hobbyverksamhet och näringsverksamhet när man har hästar? |
|||
Vad kostar det ? Handelbolag
Hejsan, jag är en ung människa som har en affärsidé tillsammans med en kompis men vi vet i stort sätt ingenting hur man ska gå tillväga. Kategori: Allmänt |
|||
kontoplan
hej |
|||
Bokföring av utbetalningar av F-skatt/Moms?!
Jag har ett problem med Bokföringen av: (Jag har en enskild firma) |
|||
Bokföring vid utbetalning till Skatteverket?!
Jag har ett problem med Bokföringen av: |
|||
Årsskifte i enskildfirma?
Årsskifte i enskildfirma? |
|||
Vad är det för moms på caféverksamhet?
Hej! |
|||
hur kan jag sälja mina affärsidear.
hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Träning/hälsa
Hej! |
|||
Enskilt företag.
Hej! |
|||
Mat - utbildningHej alla ! Någon som vet om man får sälja undervisning i att laga mat hemma hos folk ? Hur ställer sej Miljö och hälsovårsnämden till det ? Om tex något av maten behöver tillagas på annat håll innan undervisningen, vad gäller då ? Kan man "låna" godkänd restaurang tillfället ? Kategori: Affärsidéer |
|||
Internrepresentation
Hej, |
|||
Helt ny här
Hej, jag är helt ny här. .................. Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra en kredit
Jag driver en enskild firma och har en undran angående min bokföring. |
|||
Fakta om små och stora företag 2006
Småföretagen spelar en avgörande roll för att Sverige ska vara ett bra land för människor att leva i. Småföretagen omfattar över 99 procent av alla företag i Sverige och svarar för en tredjedel av den totala sysselsättningen. Utan entreprenörer med goda idéer som kommersialiseras skulle Sverige vara ett mycket fattigare land. Kategori: Nyheter |
|||