Senaste inläggen
IMOPORT
Hej! Jag har några frågor gällande imoprt osv. Kanske en aning konstiga frågor. Men jag vore tacksam om någon kunde ge mig svar. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Forextrading/valutahandelNågon som vet hur man skattar för forextrading som privatperson eller? |
|||
Bygga gräddhyllor
I min vackra stad, så håller man som bäst på med att bygga attraktiva
Kategori:
Off Topic
|
|||
Procent till tidigare arbetsgivare
Har en fråga jag funderar över i samband med en kommande företagsstart. |
|||
Redovisningsbok?
Finns det någon som har ett tips på en bra redovisningsbok som kan lära en hur man bokför löpande? Alltså inte skillnaden mellan debet och kredit utan mer vilka konton som är lämpliga att använda och sådant. |
|||
Behörig och godkänd revisor sökes
Hej alla.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Dagsrapporter från webbutik
Går lite i tankarna på att starta en webbutik med viss telefonförsäljning också. |
|||
radioreklamÄr det någon som vet vad ett par sekunder kan kosta i t.ex Mix Megapol eller liknande radiostation? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kvittouppgifter
Vilka uppifter måste vara med när man fyller i ett kvitto från ett vanligt kvittensblock. Blir ju ganska jobbigt att fylla i då jag kommer att ha många kunder med små inköp. |
|||
Har jag ångrat mig?
Jag registrerade firma juni 2006 och har fortfarande inte kommit igång med bokföringen. Kategori: Allmänt |
|||
Timpris
Hej! |
|||
Köpa tjänst före eller efter bolagsbildning?
Kanske fel forum, men jag tycker det passar minst sämst här. Kategori: Inköp |
|||
Obeskattade intäkter/tillgångar. Kontering?
Hej behöver lite hjälp med kontering av Obeskattade intäkter. |
|||
Inköp varor o tjänster från EU land (moms)Hur bokför jag en levfaktura från t.ex Danmark som är utan moms? Vad jag förstår så ska jag bokföra en beräknad moms? Hur redovisar jag den. Skriv gärna alla steg detaljerat, jag är förvirrad 🙂 |
|||
Bokslutsmetoden och mervärdesskatt
Jag har två saker som förbryllar mig. |
|||
Kapitalavkastning.
Söker du bättre avkastning på ditt sparkapital, gör som jag bli kund i http://www.globassets.com. Kategori: Off Topic |
|||
Årsavslut i SPCS ?
Tjena |
|||
Ersättning som författare
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Agentur åt olagliga varor
Det finns en hel del produkter som är olagliga att sälja i sverige men inte olagliga att köpa. |
|||
FA-skatt
Hej! |
|||