Senaste inläggen
Efterlyses.
Jag har en bra idé och en sjujäkla motivation. Kategori: Affärsidéer |
|||
Ekonomichef eller redovisningsbyrå?
Jag har just tagit över som VD i ett litet bolag. Bolagets administration och ekonomi (löner, bokföring, etc) har tidigare skötts av en person lite på sidan av och behöver nu struktureras upp. |
|||
Import; tullproblem?
Hej. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Försäkringar - vilka behöver man?
Hade lite svårt att välja forum för denna fråga, men Juridik passar väl bra? |
|||
Kontor i hemmet
Oj vad jag har missat nyttiga saker och info här på sidan, under tiden jag var borta |
|||
Vad kan man förvänta sig?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra lön i enmansföretag
Har sökt - tycker jag - överallt efter en lätt manual för hur jag tar fram och räknar ut samt bokför min lön i mitt aktiebolag. Kan inte någon vänlig själ skriva hur man gör punkt för punkt. |
|||
Deklarationsfrågor (smått och gott)
Jag är 50% delägare i ett handelsbolag som omsatt kring 25-30.000 på ett år. Nu närmar vi oss deklarationen och vi undrar vad vi ska göra med våran vinst på 10.000. |
|||
Får man använda fonter från tex Fonts.com?
Tjenare! Kategori: Allmänt |
|||
Oj sorry fler inlägg...Ja då undrar jag nog hur man tar bort ett inlägg också? :oops: |
|||
Lite frågor om bokföring så här i början. Mina första verif.
Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en egen firma som kommer att handla med firmor nere i andra EU länder och sen sälja vidare dessa här i Sverige via min/mina Webshoppar. |
|||
Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en egen firma som kommer att handla med firmor nere i andra EU länder och sen sälja vidare dessa här i Sverige via min/mina Webshoppar. |
|||
|||
Ingående balans
Efter att jag gjort enligt konstens alla regler när det gäller bokslut i min enskilda firma så har jag två konton med summor kvar på. |
|||
Snälla hjälp mig, börjar bli desperat....
[color=brown]Hejhej... :o Kategori: Affärsidéer |
|||
Deklaration - få den ordnad av någon -nu-?Okej, nu blev det såhär att jag fick ett orealistiskt bra högskoleprovsresultat (håller på lägga ned mitt företag för att satsa på studier istället) och har därmed chans att bli antagen till läkarprogrammet redan till hösten. För att bli det behöver jag dn dock snabbläsa in en behörighetsgivande kurs. Samtidigt som jag ska deklarera för första gång... |
|||
Behöver hjälp! texter/skriva och webdesign
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hobbyföretag, ingen inkomst.
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Missat 6% momsen..
Hej! |
|||
Upplåtelse av lägenhetsyta för handelsbolag
Hej! |