Senaste inläggen
Får man använda fonter från tex Fonts.com?
Tjenare! Kategori: Allmänt |
|||
Oj sorry fler inlägg...Ja då undrar jag nog hur man tar bort ett inlägg också? :oops: |
|||
Lite frågor om bokföring så här i början. Mina första verif.
Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en egen firma som kommer att handla med firmor nere i andra EU länder och sen sälja vidare dessa här i Sverige via min/mina Webshoppar. |
|||
Har ganska nyss hittat hit och bara i stort sätt hunnit skumma igenom dom olika sidorna här men gillar det redan. Jag är precis i uppstarten av en egen firma som kommer att handla med firmor nere i andra EU länder och sen sälja vidare dessa här i Sverige via min/mina Webshoppar. |
|||
|||
Ingående balans
Efter att jag gjort enligt konstens alla regler när det gäller bokslut i min enskilda firma så har jag två konton med summor kvar på. |
|||
Snälla hjälp mig, börjar bli desperat....
[color=brown]Hejhej... :o Kategori: Affärsidéer |
|||
Deklaration - få den ordnad av någon -nu-?Okej, nu blev det såhär att jag fick ett orealistiskt bra högskoleprovsresultat (håller på lägga ned mitt företag för att satsa på studier istället) och har därmed chans att bli antagen till läkarprogrammet redan till hösten. För att bli det behöver jag dn dock snabbläsa in en behörighetsgivande kurs. Samtidigt som jag ska deklarera för första gång... |
|||
Behöver hjälp! texter/skriva och webdesign
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hobbyföretag, ingen inkomst.
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Missat 6% momsen..
Hej! |
|||
Upplåtelse av lägenhetsyta för handelsbolag
Hej! |
|||
Restvärdeavskrivning
Hej! |
|||
RestvärdeavskrivningDet vart visst dubbla inlägg :grin: |
|||
F-skatt i EF
Hej! |
|||
Vem vill byta banners?
Jag är ute efter att skapa en "allmän medvetenhet" om mitt företag och vill således ha mina banners ute lite överallt. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta eget-bidrag... Hjälp!!!
Hej. Kategori: Allmänt |
|||
Underlag för bokföring av skattekonto
Vad ska jag använda som underlag/verifikation i bokföringen för när skattesumman dras från skattekontot (dvs. D:8910, K:1630)? |
|||
Hur bokföra provisionsförsäljning?
Hej. |
|||
Avdrag för förlust i nystartad verksamhetMin lilla enskilda firma som jag driver vid sidan om studierna gick första året med förlust varför jag planerar att utnyttja möjligheten till avdrag för förlust i nystartad verksamhet. Skattetekniskt skulle det vara en fördel för mig att bara göra avdrag för en del av förlusten i år och resterande del (plus eventuell förlust nästa år) i nästa dekla... |
|||