Senaste inläggen
Försäljning av företag!
Hej! |
|||
Avsäga sig ansvar för borttappade paket?
Står i valet och kvalet av att välja leveranssätt. |
|||
Import ifrån USA
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
vad är vinsten i en firma?
Det säg att det är vinsten i egen firma som man skattar på. |
|||
Bokföring av skuld på momskontot
Hej, |
|||
Avskrivning firma-bil
Avskrivning king cab köpt år 2006 |
|||
FÄRDIGA KONTERINGSMALLAR
Sen en undran om kontering spcs administration 200 |
|||
Konteringsfrågor
Är egen företagare |
|||
Jag söker samarbetspartner
Jag är en kvinna 50+ i Sthlm som söker en samarbetspartner . Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Ränta på skatt, enskild firma
hej! |
|||
Resultat Rapporten - HJÄLP !
Hej |
|||
löner...
Hallå |
|||
Verifikationsnummerserie A,B,C etc?!
Kan någon snälla förklara hur man kan använda olika verifikationsnr serier med hjälp av bokstäver? |
|||
Våga PayPal?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Små glasflaskor för förvaring?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Restaurangköp-delägareNågon som vet vad man bör tänka på vid följande: Ska betala halva aktiekapitalet och bli delägare i ca 1 år för en restaurang. Nuvarande ägaren vill jobba ca 20tim/veckan i ett år. Därefter löser jag ut honom med andra halvan och kommer själv att äga hela. Är mycket tacksam för tips |
|||
Så funkar det!
Har ni funderat över vad som gör att muspekaren rör sig över bildskärmen. Kategori: Off Topic |
|||
Fakturadatum?! - Bokföring
Hej ! |
|||
Vilken företagsform ska jag välja ????
Många tänker sig inte för, eller tar väldigt lätt på valet av företgsform. Det börjar som oftast med en enskild firma, utan att veta om vilka andra alternativ man har, vika rättigheter och skyldigheter man har, samt vilka risker man tar. Kategori: Affärsidéer |
|||
Företagskonto - Enskild F.Får man öppna ett företagskonto åt en enskild firma (det är ju ingen juridisk person) eller måste ma nstarta ett privat konto? Kategori: Allmänt |
|||