Senaste inläggen
Utbetalning av upplupna semlöner - sociala avgifter.
Hej på er! |
|||
Expansionsfond
Nu blev det annat med uträkningen till x-fonden. |
|||
Notis om f-skattsedel på engelska?
Ibland har jag det problemet, att en faktura inom Sverige ändå skall vara på engelska, varpå "f-skattsedel finnes!" blir lite dumt att skriva. |
|||
Hur bokför jag detta?
Hej på er! |
|||
Bokföring av moms vid importerad vara från Spanien
Hej! |
|||
Hjälp med villkor
Hej (ny på forumet, men måste ju testa...)
Kategori:
E-handel
|
|||
Kläder?!
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Snabbtextning & kalligrafi
Dags för trottoarpratare samt div ifo- och reklam grejer. Jag har hyfsad koll på textning men skulle vilja lära mig mer. Har någon bra tips på böcker, nätkurser eller annat... inga skolbänkskurser - det har jag inte tid med :wink: Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
köpa in, men osäkerJag har hittat en sida där det finns kända märkes väskor, skor, klockor, och kläder. sidan är frán kina och har tänkt mig köpa in de o sälja de här i sverige priserna pá de e ganska billiga än den orginala priset, men problemet är att deras produkt är inte fake och inte orginal men det är exakt samma varumärke och äkta grejer. Orginalet menas med a... Kategori: E-handel |
|||
Jag lär mig alla marknadsförings tekniker från två gurus
Jag har precis avslutat en kurs på marknadsförings universitet där jag kan få 1000 unika besökare till min sida utan att betala ett öre. Tekniken heter bum-marketing och är utvecklad för dem som har ont om pengar. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Avskrivning i enskilt firma
Hej |
|||
Dunder tabbe med moms på tjänst till EU
Glad Påsk 🙂 |
|||
Redovisningen av momsen, månadsvis
Hej, jag har en liten fråga angående hur momsen kommer att redovisas.. Nu i dagarna så fick jag hem skatteinbetalningskorten där man ska ta upp diverse skatter å moms och liknande.. |
|||
Blankett N6
Har nu försökt att läsa på om avsättning expansionsfond och räntefördelning N6- blanketten. |
|||
Hur bokföra vid förskottsbetalning?
Jag säljer mot förskottsbetalning dvs. först när jag fått in pengar till BG eller Payson har jag en "beställning". |
|||
Hur bokföra införselmoms
Hej! |
|||
Kan du språk, mycket bra
Hej, är du bra på språk, typ de som finns innom EU, o att du kan skriva texter och översätta, samt kan svenska o engelska bra. Om du då har eller tänker skaffa dig ett företag samt några timmar i veckan att avvara, så har jag en sak, en affärside till dig.
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Vara anställd eller hyra in mig?
Tjenare, jag har nu startat eget och gått ner på timanställning men idag fick jag erbjudande av min arbetsgivare att han skulle hyra in mig istället.. |
|||
Det slutliga egna uttaget.
Nu börjar det dra ihop sig och jag har arbetat på det slutliga egna uttaget idag. Har lite problem med precis vad jag "behöver" ha med i verifkationen med mera. Listar några av varorna som skall tas ut och frågar separat: |
|||
Handelsbolaget använder våra lägenheter som lokaler
Hej! |
|||