Senaste inläggen
Köp av mjukvarulicens från USA
Jag tänkte höra om någon vet vad som gäller med moms och tullavgifter, samt hur man bokför köp av mjukvarulicenser från USA. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Faktura utförande
Jag har en nystartad enskild firma där jag jobbar med installationer av olika slag. |
|||
marknadsundersöknings formulärjag har gjort klar min marknadsundersökning och vill lägga ut den på nätet så att folk kan ta del av den undersökningen men hittar inget script, undrar om ngn vet det finns en liknande sida där med färdig marknadsundersökning formulär där jag kan lägga min marknadsuundersökning asså helt gratis? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Köpa elektronik ifrån Asien, UF företag.
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
körkort
Kan man dra av körkortskostnader på företaget (enskild firma) då det är främst avsett att tas för att få fler jobb? |
|||
Vi söker leverantör för hårdvara till speldator
Vi har kört en sida med hårdvara till speldator ett par år och använt oss av tradedoubler. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
från privatkonto till företagskonto- EF
Hej alla |
|||
Bokföra faktura?
Tjenare alla glada, |
|||
Frågor kring namn - tacksam för hjäpl!!!
Hejsan! Kategori: Allmänt |
|||
Intressant projekt söker folk
Jag söker efter personer med intresse av att starta ett forum tillsammans med mig. Jag har en bra idé och med rätt personer i projektet tror ja att forumet kan bli mycket framgångsrikt. Det är tänkt som ett hobbyprojekt jag ska syssla med vid sidan om mina studier. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vill bara ge ett litet tips här angående dator
Ser ni diskuterar avskrivning av dator i denna avdelning. |
|||
privat uttag
Hej undrar om man kan göra eget uttag i enskild firma och hur bokför man det? |
|||
Gratis web-butik
Gratis web-butik Kategori: Allmänt |
|||
Avskrivning dator
Enskild firma datorn kostade 11393 kr |
|||
Samarbetspartner/ÅF sökes
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Utdelning i fåmans AB
I väntan på att deklarationsblanketten skall anlända roar jag mig med att läsa nya utgåvan av "Skatteregler för delägare i fåmansföretag" i år har ju utdelningsreglerna förbättrats avsevärt men en del frågor infinner sig rörande sparat utrymme från tidigare år. |
|||
Bolagsverket, tar de sån tid?
Tjenare alla glada företagare och även dom blivande :grin: Kategori: Allmänt |
|||
Värdet av en blogg
Skulle vara kul att få veta, vilka av er som bloggar. Jag har märkt att en Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Import fran Colombia?
Hej. Jag befinner mig for tillfallet i colombia och kan darfor inte anvanda vara harliga extrabokstaver med prickar. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
olika konton, vad man kan ta upp på dessa?
konto 6991 har jag hört används mycket sällan. |
|||