Vi vill lära känna er!

822
48
Hej på er alla!

Vi hoppas att ni vill hjälpa oss att bli bättre genom att delta i vår nya undersökning.
Det tar högst två minuter av er tid.
Tack på förhand,

Klicka här för att besvara enkäten

/Patrik
720
Jag saknar alternativ för oss med flera´olika bolag. Jag kan väl inte vara den enda som har mer än ett bolag.
822
48
Aha. Då får man skriva det man tycker om bäst  :)
1616
4
Hm den var intressant.[br][br]Jag trodde man skulle presentera sig själv.[br]Nåväl jag tror du vet vem jag är nu Patrik  ;)[br][br]
Må väl!
822
48
Ja, jag vet vem du är  :P[br][br]Det är intressant att veta vilka alla är, vart ni bor, om ni idag är företagare, om ni har tips på förbättringar, osv.[br][br]Många verkar vilja svara så det är roligt!  :)
2360
37
En oerhörd förbättring var om småföretagare fick vara ifred för skv och en mycket enkelt knep är att höja taket på avdrag. Dels får man glada företagare och skv kan ägna sin tid åt bättre saker än idag. Men som läget är nu överklaga alla felatiga beslut till vi får det som företagare vill Man skulle gå med vinst. Vinna-vinna stuket.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
205
1
När Patrik frågade efter förbättringar tror jag han menade på foretagande.se och inte på företagande i Sverige överlag.[br][br]Tyvärr är jag så tråkig att jag inte hade några förslag på förbättringar, jag tycker det är kanonbra som det är. Skulle möjligen vara fler medlemmar = fler diskussioner, men det är ju lätt att säga...  :P
2360
37
NN punkt 1 och 3 hänger ihop protester och vi får som vi vill betyder att fler vill bli företagare vilket betyder att några till kanske söker sig hit. Jag gläds med dig att du är nöjd hoppas att du alltid får förbli det. Det måste vara bra.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
51
När man inte bor i Sverige - vart fyller man då i att man bor nör bara svenska alternativ finns?
822
48
Det hade jag med missat  :-[[br][br]Svara där du är ifrån i Sverige.[br][br]Tack![br][br]Mvh Patrik
2360
37
Enl. tidningsartikel igår (Sthlm) så har man kommit så långt nu så allt pusslas ihop och vi TV-övervakas och minsta felsteg rapperteras. Man hade gått in i en persons blogg och snokat för att därigenom se om man var arbetslös och stängt av personen på grund av vad som stod där. Att det inte var sant tog man ingen hänsyn till.  Redan för ett par år sedan stod en hel dubbelsida i en dagstidning med alla register man fanns med i. För mig behövs det nog 2 för allt jag skrivit :D :D :D.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.