När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Har hemsida med försäljning. Har ca 100 unika besök per dag. Det har gått framåt sedan jan07, då jag startade. Nu är det över 13 000 unika totalt.
Jag tycker det är bra, inte minst är jag nöjd med vad det genererar. eller nöjd föressten, kanske borde istället säga "glad"!
Vi vill ju ha fler nöjda och glada kunder förstås!
Hur känns det som jag ligger till? Hur många har ni?...
Tilläggas bör att jag knappt gör någon marknadsföring alls. Ytterst lite, det är mest "ringar på vattnet". Jag hinner faktiskt inte. Kanske borde höja priserna först?...
13000 unika ger snitt ungefär 43 unika per dag på 10 mån. Men vi kan hoppas att det är en stigande siffra ;-)[br][br][quote]Vi vill ju ha fler nöjda och glada kunder förstås![br][br]Hur känns det som jag ligger till? Hur många har ni?...[br][/quote][br]Jag vet inte hur många glada kunder du har...[br][br]Jag har bara glada kunder och dem som senare upptäcker mervärdena, så det blir väl 100%! :-D[br][br]Höj priserna om du anser det skäligt men var rädd om de kunder du har.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
;D[br]Visst är det stigande! Jättestigande förstås![br]Så dumt det såg ut då du specade upp det sådär!![br][br]Mina kunder är alla nöjda och glada! [br]Många ( faktiskt) så glada att de fäller en tår via mail![br]DET gör mödan så värd, och visst är jag rädd om de kunder jag har![br][br]Nåja, well, well. Jag skall inte babbla mer om det nu, eftersom jag ännu inte avslöjat vad det rör sig om!
[quote author=Janglebert link=topic=3082.msg13688#msg13688 date=1193694947][br]Har hemsida med försäljning.[br]Har ca 100 unika besök per dag.[br]Det har gått framåt sedan jan07, då jag startade. Nu är det över 13 000 unika totalt.[br][br]Jag tycker det är bra, inte minst är jag nöjd med vad det genererar.[br]eller nöjd föressten, kanske borde istället säga "glad"![br][br]Vi vill ju ha fler nöjda och glada kunder förstås![br][br]Hur känns det som jag ligger till? Hur många har ni?...[br][br]Tilläggas bör att jag knappt gör någon marknadsföring alls. [br]Ytterst lite, det är mest "ringar på vattnet".[br]Jag hinner faktiskt inte. [br]Kanske borde höja priserna först?...[br][/quote][br][br]Glädjen ska alltid stå i relation till hur många av dessa hundra som handlar av dig.[br]Personligen så skulle jag nog ta livet av mig om jag hade haft så få besökare :mrgreen:
Hälsningar Stefan
Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
Jo man kan ha kul med citaten:[br][br][quote]Hur känns det som jag ligger till? Hur många har ni?...[/quote][br][quote]Visst är det stigande! Jättestigande förstås![/quote][br][br] :OMG[br][br]Lite nyfis är man allt :trost
[quote author=Janglebert link=topic=3082.msg13700#msg13700 date=1193696283][br]Shiiiiiiit!![br]SNACKA om att blir totalt nedslagen i dojjorna!!!!!!!!![br] ???[br]Tack för den, Teatern![br][br]Skulle förmoda att du tål en hel del.. :mrgreen:[br][br][br][/quote]
Hälsningar Stefan
Ähh, det är fem beställningar om dagen. Av 100 besök.[br]Ser ju heller inget bra ut.[br][br]Men då ÄR det ju inget företag, bara en hobby.[br][br]Nu vet jag inte om jag skall gå och dra nåt gammalt över mig istället.[br]Det här känns ju inge upplyftande.[br][br]Eller om jag skulle gå igenom debet och kredit, för DET är ju synnerligen upplyftande i alla fall.[br] :vissla[br][br]
[quote]Eller om jag skulle gå igenom debet och kredit, för DET är ju synnerligen upplyftande i alla fall.[/quote][br]Eftersom du ändå är inne på rätt spår kan du köra med bokföring :giggle[br][br]Nä skämt och sido. Stefan är duktig på det han gör och där kan finnas mycket lärdom att finna. Ta det i godan ro. Besöksantalet växer med behov, profilering och förtroende.[br][br]Samt lite SEO
Bokföring har jag jobbat med sedan jag var 21. Flera år alltså...[br]*MMooooaAHA*[br][br]Kanske behöver friskas upp lite, nu har jag varit föräldraledig.[br](Tvillingar 4½ och en ettåring har givit så mycket överflödig tid att jag startat upp det här hobbyföretaget (tillverkning i den lite högre skolan.)[br][br]Ok, jag ger karln ( ser åtminstone ut så på bilden) en chans.
Ärligt talat så är 100 besökare om dagen för en hobbysida väldigt bra.[br]Många här inne är säkert avundsjuka på denna besökssiffran :blink[br]Lägg gärna ut länken till din sida - så lär du få ännu fler besökare och kanske kunder också :vissla
Hälsningar Stefan
Tillåt mig suga på den karamellen![br][br]Varumärket är mitt, och det viktigaste mönsterskyddat.[br]Men än så länge skattas överskottet endast för i min personliga deklaration![br][br]Måste få mig att känna mig tryggare här, än ute på tundran bland vinande skott först...[br] :vissla[br]
Blev ännu mer nyfiken. Googlade på Janglebert och fann 1 träff på en medlem i ett gille i warcraft. Men verkar inte vart direkt aktiv efter 2005.[br][br]Nåväl du kan nog vara rätt lugn i detta forumet. Det mesta som sägs kan vara både ödmjukt och rått men vänligt menat.[br][br]Välkommen till forumet förresten!
Du SER![br]Folk är baske mig UTE efter mig!!![br] :o[br](Och vart är smaljisen med hööööga ögonbrynsbågar, och vitt uppspärrade ögon??!!)[br][br]Janglebert?! [br]Låt mig säga såhär, min förklädnad fungerar så mycket bättre än jag trodde!![br](Vart är smaljisen som lättat undlåter ett "Pffiuuuu"?...)[br][br]