Revisor / konsult?! Hur söker man reda på en bra?...

163
5
Bahh!!
Sitter och surfar efter någon som "sitter inne med svaren".
Går tydligen inget vidare.

Uppsala, någon som har ett strålande tips, som jag kan ta till mig?
Hur hittar man någon bra?
Är det till att kontrollera hemsidor, och kolla upp referenser som gäller?
Någon som vill delge en referens månne?

*Blev det fel forum nu, så ber jag om ursäkt*...

Tina - www.alskadebarn.se & www.favoritsmycken.se
450
Kolla med Redkon på detta forum. Har haft bra svar på alla frågor jag ställt. Och var geografiskt redovisningskonsulten sitter spelar ingen större roll idag. [br][br]Scanner, mail, post och telefon....Sen kan du sitta på mallorca och bokföra.
163
5
Halloj, och Tack.[br]Neh, det har du förstås rätt i.[br]Att den (?) kan befinna sid varsomhelst, egentligen.[br]Bara jag som gillar att se en person bakom rollen, liksom...[br][br]Man vill ju inte blotta sig (?) och sitt företag och all ekonomi för vemsomhelst....[br]Föredrar att inte ta upp mina ekonomiska förehavanden med mina vänner eller bekanta, vill ha ett proffs. [br][br]Men hua.[br]Måste man provsmaka varenda restaurang för att hitta favoriten? Det finns väl någonstans någonsorts ranking?... Eller?...[br][br]
Tina - www.alskadebarn.se & www.favoritsmycken.se
1165
15
Ett tips är att fråga andra företagare på orten vilka de använder. Vill man inte det kan man ju alltid kolla vilken revisor välskötta företag på din ort använder, och se om man hittar någon röd tråd som leder till krukan med guld vid regnbågens ände.
450
Revisorn hittar du lätt om du söker på bolag hos www.allabolag.se [br][br]Be om referenser av redovisningsbyråer och kolla.
5
Vi använder oss av www.smartarebokforing.se dom jobbar alltid med fast pris så man vet vad det kommer att kosta. Funkar perfekt för oss.
47
Hittade du någon till slut?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.