Groovegate Musik shop

11
Hej,

Funderar på att sälja min musiknedladdnings portal Groovegate vilket är en site liknande Beatport, Audiojelly etc. För nuvarande ligger dock sidan nere eftersom jag använde Wordpress som nyhetsblog och det fanns ett hål i den som gjorde att idioter använde min server som torrent källa och laddade upp en massa filmer etc. Jag kommer att lägga upp en temp sida som ni kan kolla på vid intresse.

Lite statistik så finns det just nu 230 skivbolag inlagda och c:a 6000 låtar. Har dessutom kontrakt underskrivna med en del så kallade content aggregators som Finetunes, www.finetunes.net, Zebralution, www.zebralution.com och Ordis, www.ordis.net men inget av deras innehåll har blivit inlagt ännu. Givetvis ingår alla kontrakt med labels och aggregators i dealen.

Sidan har även kontrakt med STIM/NCB så allt är lagligt.

Domäner som ingår är groovegate.com och groovegate.net.

Anledningen att jag vill sälja är att jag inte haft tid eller pengar att marknadsföra det ordentligt och sedan tog de andra delarna i företaget den mesta av min tid så istället för att bara låta det dö så testar jag här för att se om någon är intresserad?

Mvh,

Patrik

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.