Senaste inläggen
Varulagersvärde i balansräkning
Ännu en fråga, om ett varulager ska räknas in som tillgång i balansräkningen. |
|||
FLYTTAD: Starta bolag i lettland med lågskatte
Det här ämnet har flyttats till Till salu. |
|||
Starta bolag i lettland med lågskatte
Lettisk aktiebolag säljes Kategori: Till salu |
|||
Starta bolag i lettland med lågskatte
Lettisk aktiebolag säljes Kategori: Till salu |
|||
Program för kunduppföljning
Är det någon som vet om alternativt använder någon programvara för kunder. Har försökt med outlook men får ingen riktig överblick. Har funderat på en stor anslagstavla på väggen i kombination med en vanlig manuell kundsnurra. Lite bökigt då jag knappt är på kontoret :OMG Kategori: Inköp |
|||
Ingångsvärden utrustning
Behöver snabb hjälp då Visma inte har svarat på supporten |
|||
WebshopJag har länge funderat på att starta en webbshop där man kan sälja prylar som annars är svåra att få tag på. (coolstuff.se är ett exempel på en liknande sida) Min fråga är om det finns någon program eller hemsida som erbjuder en gratis webbshop? Jag har själv surfat runder en del på nätet och har inte hittat något som är tillräckligt bra. tack på f... Kategori: Allmänt |
|||
Bokföringsunderlag/Verifikation
Vad räknas som ett giltigt bokföringsunderlag? |
|||
Hjälp mig med att fylla i en enket!
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Skatt i ideell förening
Hej! Undrar om det är någon som har koll på vad som gäller för skatter i ideella föreningar. Det rör en teaterförening som har funnits i snart två år och har lämnat in en deklaration hittills. Det är en liten förening som hade ett resultat på knappt +7000 kronor förra året. |
|||
Investerare sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tips om ForetagsformJag ar pa vag att flytta tillbaks till Sverige efter nagra ars franvaro. Jag kommer att arbeta som konsult at ett foretag utanfor EU fran mitt hemkontor. Jag undrar om det ar nagon som har erfarenhet om basta foretagsformen for en sadan verksamhet. Givetvis vill jag minimera min skattskyldighet. Inkomster komma att ligga mellan 30,000 - 120,000 i m... |
|||
Bokföring av felinbet
Hejsan |
|||
Hur Bokföra intäkt, Kreditors fakturera mig?
Har en till liten fundering. |
|||
Första raden i nytt års bokföring? Papper och penna...
Hej där ute och god fortsättning på er alla. |
|||
Saltar dom räkningen? (bokslut och årsredovisning)
Hej på er. |
|||
Mobilt bredband
Har en enskild firma. Den bärbara datorn är inköpt till firman. Tecknar jag ett fast internetabonnemang så vet jag att skatteverket inte går med på att jag drar av detta i firman.. |
|||
Svenskt foretag bosatt i Kina
Jag ar i starten av att kora igang ett Svenskt HB med tillverkning i Kina. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Ägarbolag?
hej! |
|||
En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 2009!!
[center][color=teal][font=Verdana]Önskar er alla en riktigt Kategori: Off Topic |
|||