Senaste inläggen
import, vem står för kostnaden för försäkring?
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Nutek upphör som myndighet, Tillväxtverket tar över
Två nya myndigheter som berör oss företagare har precis fötts. Kategori: Nyheter |
|||
Designer söker uppdrag
Är du i behov av en ny design med en stilren grafisk profil för din sida? Kategori: Till salu |
|||
Milersättning etc i AB
Hej. |
|||
Namn på mitt företag
Jag kommer att sälja skrivtjänster. Kategori: Allmänt |
|||
Partner till Fitnesskoncept, vi börjar med Gävle
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Google Analytics visar inte alla klick från Adwords
Jag vet att alla klick från Google Adwords inte visas i Analytics men jag tycker att det har ändrats ännu mer den sista tiden och inte till det bättre för oss som betalande annonsörer. (Om varför de inte alltid visar samma finns här) Kategori: E-handel |
|||
Tömning av 1229?
Ska konto 1229 (Årets avskrivning maskinger och inventarier) tömmas mot 1220 (Maskiner och inventarier) vid räkenskapsårets början? Detta känns mest rimligt då 1220 då kommer att visa nuvarande värdet på inventarierna. |
|||
Den siste byfånen
Jag har börjat tröttna ordentligt på alla dessa chefer som har suttit och tillskansat sig hundratals miljoner i olika bonusavtal genom åren. Kategori: Off Topic |
|||
Fru utmätas vid konkurs?Säg att en enskild firma går i konkurs och killen som drev företaget blir betalningsskyldig till en skuld. Kan då denna skuld utmätas från hans frus privata egendom? |
|||
moms på rabatt?
Har kommit fram till ett litet problem som någon kanske kan svara på.. |
|||
Överföring av företagets pengar till privatkontoHar fått svar! TACK! |
|||
Senaste trenderna inom marknadskommunikation?
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur du enkelt skapar starka lösenord – och kommer ihåg dem
Hej på dig! Kategori: Allmänt |
|||
Tillåtna konfliktåtgärder?
Jag har två frågor 🙂 |
|||
kreditkort
Hej igen, har en ny fråga :mrgreen: |
|||
Frilanssäljare inom Business Intelligence sökes
Virtual Carisma söker frilanssäljare. God provision. Vi ser att du har F-skattsedel. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp - Inkasso & Kronofogde
Hej, jag har idag åtagit mig att hjälpa en vän att sköta dennes bokföring då han hamnat på sjukhus och varit där en längre tid. Det har inneburit att jag suttit på hans kontor hela dagen och öppnat mängder med oöppnad post från typ januari och fram till nu. |
|||
Tjänstebil
Hej, jag har precis startat en enskild firma och undrar nu hur jag ska göra med tjänstebil? Kategori: Allmänt |
|||
Skapande av ett gemensamt organ för några företag
Vi antar att några företag (t ex industriföretag) ska skapa ett gemensamt organ för att tillvarata deras intresse genom att påverka beslutsfattare (politiker) och allmänhet. Kategori: Allmänt |
|||