Senaste inläggen
bokföra avbetalning med ränta?
Hej, sitter & klurar på hur jag ska bokföra en avbetalning med ränta. Har redan bokfört totalbeloppet & momsen. Hur gör jag nu när jag ska bokföra beloppet för avbetalningen (& räntan) varje månad? |
|||
Söker grossister!
hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Stryka ören vid bokföring?
Hej, |
|||
Fortsätta eller lägga ner?
Jag startade upp min firma i Oktober 2009, nu har vi alltså varit igång i 7 månader och jag vet inte längre vad jag ska göra. Kategori: Allmänt |
|||
Registrera engelskt bolagKänner ni till något seriöst företag man kan registrera engelska bolag genom? Kategori: Off Topic |
|||
Fakturahantering och bokföringsrutiner.
Hej. |
|||
deklaration, hur göra vid förlängt räkenskapsår?
Hej, |
|||
Är du småföretagare och vill ha hjälp med att få en hemsida?Hej, jag heter Emma och läser nu (på deltid) en fortsättningskurs på högskolenivå inom Medieteknik och webbpublicering. Inom ramen för kursen ingår att skapa en webbplats. Min förhoppning är att kunna utföra ett reellt uppdrag, göra ett sk. "skarpt projekt". Därför är jag nu på jakt efter någon som är i behov utav en hemsida. Du kanske har en hemsi... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
HTC Webbshop
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Måttband, talmetrar, mätdon
Söker: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kostnader före ABs bildande?
Hej, |
|||
Brutet muntligt avtal
Hej ! Så här ligger det till ! |
|||
Skatter, enskild firma
Tja, |
|||
Söker Delägare/Kompanjon/Partner/Investerare/Affärsängel Cafè verksamhet
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Mjuka bildskärmar - framtida ....
Undrar om det finns framgångsrika ingenjörer (inom elektronik och liknande) på forumet för att diskutera en affärsidé med dem. Gärna de som bor i Västra Götaland. Själv är jag en dataekonom och affärsidén gäller forskningar där min kunskap är väldig liten. Det gäller inte snabba cash men om man lyckas att förverkliga idén då .... :winner Kategori: Affärsidéer |
|||
offertskrivning & prissättning med frågetecken!
Tjenare! Kategori: Allmänt |
|||
Inköp till mitt nya företag
Jag kommer under 2010 köpa in en del grejer och jag har lite frågor. Kategori: Inköp |
|||
konto 2010 vid bokslut
Hej! |
|||
Företagsnamn, tvist ! Förslag på verksamhetsnamn
Jag har en enskild firma registrerad som heter likadant som 3-4 andra tyska firmor. Eftersom jag är rädd för rättsligt efterspel av inarbetning av företagsnamn och företagens varumärken överväger jag att byta namn på min firma när jag ombildar det till ett aktiebolag. Kategori: Allmänt |
|||
F skattare sökes inom programmering PHP
Jag söker en F-Skattare inom programmering som kan hjälpa oss med lite olika projekt som forsatt utveckling av våra system. Kategori: Söker/eftersöker |
|||