Senaste inläggen
Bidrag till nystartad firma?
När jag just startat min firma, inom bygg. Så ringde ett företag som hävdade att man kunde söka en massa bidrag som nystartat företag och erbjöd sig hjälpa till med detta. Jag använde aldrig deras tjänst men är fortfarande nyfiken på om det låg något i det dom sa? Kategori: Allmänt |
|||
Hur mycket är det rimligt att firmamobilen kostar?
Har funderat på att köpa ny mobil till firman. Kategori: Allmänt |
|||
bidrag till starta företag när man är under 25 år
Jag vill inget annat än och starta ett företag, jag tror på min idé och ska sattsa på den till tusen. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Feedback webbsida - SverigeTunnan
Hej,
Kategori:
Feedback
|
|||
Skapa spel likt de på Facebook
Är det någon som har koll på hur avancerat det är att ta fram spel likt de som finns på facebook. Farmville cafeworld fishworld och sådana. Kategori: Allmänt |
|||
Kontantmetoden vid årsskiftet?
Hej! |
|||
Starta eget AB - Praktiska frågor
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Jurmala/havs/strand/kantCa 2 mil utanför Riga på den ena sidan floden eller 2 mill åt andra sidan där har ni paradiset på nära håll. Starta verksamhet mot Lettland medan det är billigt Riga/Lettland kallas österns Paris, prova det nära och annorlunda kan jag säga efter 15 års prövotid under de flesta årstider. Vid nyår går man man ur huse mot frihetsstatyn där ett fantas... Kategori: Off Topic |
|||
Ska jag ta steget?
Skulle behöva lite råd. Kategori: Allmänt |
|||
DropinsolariumTror ni det är lönande att driva ett dropinsolarium? Kategori: Affärsidéer |
|||
Sälja varulager
Jag ska sälja mitt varulager eftersom jag ska lägga ner företaget, lagervärdet är ca 11000 kr. Finns det någon tumregel hur mycket man ska ta betalt för det? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Har jag verkligen räknat rätt ( eller vem stal Herr Arnes penningar )
I början på året så fick jag idé som jag testade för att se om det fanns någon bäring i och om så var fallet kanske starta egen firma. |
|||
Starta eget hemifrån
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Försäljning och inbyte - hur blir rätt?
Jag har ett problem med hur jag ska få till en verifikation på rätt sätt: |
|||
Privat abonnemang i aktiebolag
Hej! |
|||
Behöver starta eget?Jag har en färdig produkt (en bok) som säljs via en självpublicerings- och print-on-demandsajt. Men för att jag själv ska tjäna mer har jag sneglat på riktiga tryckerier istället. Boken har en självklar målgrupp (geocaching, en form av orientering) och att sälja på olika evenemang (sådana hålls regelbundet med uppemot hundra besökare på varje, och... Kategori: Allmänt |
|||
Ed Hardy Grossist Sverige/Europa
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur gör ni när det kommer till att skapa en logga?
Har funderat på hur man bäst går till väga om man vill ta fram en logotyp.. gäller det som vanligt att spana runt omkring sig, eller ska man vara nytänkande och riskera en pannkaka? Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra inventarier
Hej! |
|||
Effektiv telemarketing för mindre företag
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||