Senaste inläggen
Inkomstdeklaration 1 - Brutto eller nettolön?
Hej, |
|||
Bokslut - Bokföra årets sista preliminärskatt
-AB |
|||
Behöver lite förslag till namn.
Hej där på er allihop. Kategori: Allmänt |
|||
Vilket konto beskriver bäst vad saken gäller
Hjälper en kompis med lätt bokföring. Han abonnerar på ett webbaserat bokföringssystem och betalar en summa varje månad för tillgång och arkiv av programmet. |
|||
En kund hämtar inte ut paketet, debitera kostnad?
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Hur beräknas hotellets lönsamhet?
Hej, |
|||
Nybörjarfrågor om att starta enskild firma
Jag har googlat och läst lite allt möjligt om att starta eget, men har inte fått svar på vissa basicfrågor. Postade i Allmänt för att varje fråga berör olika ämnen. Säg att jag nu vill starta en enskild firma för mina musikverksamheter, vilket jag planerar att göra via verksamt.se. Kategori: Allmänt |
|||
Hur räknar jag ut vad jag behöver dra in under ett år?
Hej alla trevliga forummedlemmar! 🙂 |
|||
Säljare med fskatt
Första inlägget på forumet efter många timmars läsning... 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Förskottsbetalning
Vore bra att höra lite tankar om det här: |
|||
Hur kontera
har enskild firma |
|||
Nya lagar för företagare 2012
Ett antal nya lagar trädde i kraft 1 januari 2012. Här är en kort genomgång av några av de viktigaste för dig och företaget. Kategori: Nyheter |
|||
Säljare med F-skattsedel sökes
Säljare med F-skattsedel sökes. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vinstdrivande dejtingsidor - Intresserad?
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
smygstarta en liten, enkel e-butik, tips?
När jag började tillverka Kandi (smycken och accessoarer gjorda av 6x9mm stora plastpärlor, s.k. pony beads trädda på elastisk tråd) upptäckte jag vilket galet skralt utbud av material det finns i Sverige. Kategori: E-handel |
|||
Företagsnamn - finns redan liknande namn med samma tjänster
Hejsan alla företagare och övriga. Kategori: Feedback |
|||
Bokföring av kamera i visma enskild firmaJag undrar hur jag bokför en kamera för 2000 kr som är inköpt från mitt privata kontokort? |
|||
Prissättning mot företag
Jag har drivit en städfirma nu i några månader och det börjar komma jobb lite då och då ifrån privatpersoner. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Saknar en faktura i bokföringen
Hej! |
|||
Säljuppdrag?
Hejsan! Kategori: Söker/eftersöker |
|||