Senaste inläggen
Parti med trendiga smycken säljes billigt
Har ett parti med trendiga smycken, 14 st modeller av halsband och 3 modeller av armband. Har 50-55 ex av varje modell. Kategori: Till salu |
|||
Starta företag i USA/UK - allmänna frågor
Hej! |
|||
Nystartat AB, tips på avdragVad rekommenderar ni att jag ska utnyttja som nystartad AB? Finns det några förmåner man borde använda sig av? |
|||
Lön till sin dotter
Hej! |
|||
Starta en ny poker sida
Jag jobbar med att hjälpa folk att starta sin egen poker sida. Jag har alternativ som kostar från 0:- till 350 000:- Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kursresor klimatet och skatter
Med tanke på klimatproblemen som kan skena så alla människor kan dö ut, känns det tveksamt att flyga i onödan på semester och kursresor, när just vår/din resa kan vara droppen som får bägaren att rinna över, där vi når en tipping point utan återvändo. Vi kan leva länge och det är inte snällt emot våra barn att ärva katastrofer som kan undvikas.
Kategori:
Off Topic
|
|||
Bokföra inköpt datorskärm, monitorkalibrering och skrivare.
Hej, |
|||
Bokslutsmoms från föregående år
Har en fråga angående moms. Mitt AB med räkenskapsår 30 April. Redovisar momsen kvatalvis. I samband med årsbokslut för föregående år redovisning konsult bokade konstaterade kundförlust i November i år. För att återjustera momsen skapade han speciell konto 2651 ”Bokslutmoms 2001” i räkenskapår 2010-2011 och debiterade den konto med X kr. |
|||
Marknadsföring via Facebook
Hur gör ni för att marknadsföra ert företag på facebook? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Två förmånsbilar, en brukare: dubbla förmånsvärden?
Om jag har två bilar i en firma med endast en anställd, en brukare, behöver den anställde betala förmånsvärde för båda bilarna, eller endast för den dyraste? |
|||
Låna av privatpersoner
Hur fungerar det att låna pengar av privatpersoner?
Kategori:
Finansiering, Riskkapital och Bidrag
|
|||
Låter detta seriöst och bra ut? dekaltryck!
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hyra in städbolag
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Enskild firma samtidigt som anställd...hur funkar det?
Halloj! Kategori: Allmänt |
|||
Hobby eller enskild firma
Har starta enskild firman. Där tror jag på en omsättning 50000/år Kategori: Allmänt |
|||
Kreditkort för inköp, paypal?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
IT investerare
Vi håller på att starta ett stort IT projekt i detta nu. Det är ett nischat community riktat till ett mycket stort antal användare som inte finns på marknanden idag. Behovet finns, intressen från samarbetspartner finns, vi har hjälp från näringslivet och folk arbetar pro bono för oss idag motsvarande stora belopp. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Produktion / Import [ TEMA KINA ]
Hej! Mitt namn är Fredrik och jag är intresserad av att starta ett företag, mina funderingar har bland annat gått kring följande två affärsideer: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur undvika att våra mail hamna i spamfilter?
Vi har strul med vår mail och att de hamnar i spamfilter. Vi jobbar en del från utlandet så kanske det påverkar? Kategori: Allmänt |
|||
Söker B2B säljare
Söker dig som har fskattesedel eller mindre bolag som vill sälja webpaket (hemsidor) till småföretag. Erbjuder provision. Kategori: Söker/eftersöker |
|||