Senaste inläggen
Hur bokför jag skatteinbetalning?
Hej! |
|||
Kommun vill upphandla min tjänst
Hej entreprenörsvänner! 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Uppdrag inom transport och logistik
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Undersökning om vår webshop (vinn presentkort)
Eftersom jag gillar undersökningar så kör jag en till för min andra verksamhet ;) (har en annan här under). |
|||
Parallell import borde kunna vara Ok? (usa->swe)
Hej |
|||
Hur säljer ni eran produkter ni importerar?
Hej. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
BG stämmer inte på bokslutsdagen med 201 kr, hur boka bort?Jag har letat överallt i bokföringen och hittar inte de 201 kr som saknas för att BG ska stämma med årsavslutet på bokslutet. Hur kan jag boka bort dessa pengar så att BG stämmer? Det måste jag väl kunna göra då diffen är så liten?? |
|||
Hur bokföra anlitad studiomusiker?
Hej! |
|||
Hur bokför man avdraget för ökade levnadskostnader?
Hej |
|||
Häva avtal då kund ej kan använda vår tjänst?
Hej! |
|||
Lön ur AB, vilken månad?
Jag har ett AB, hyr ut mig själv till andra företag. Sedan 1 januari -12 ska jag börja betala ut lön till mig. |
|||
Är man tvingat anställd i eget Aktiebolag?
Jag driver både enskild firma och aktiebolag. |
|||
Köpa Adresser! 15 % rabatt!
Adresser till privatpersoner och företag säljes. Kategori: Till salu |
|||
Servicefinder.se - tråden om ServiceFinder
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Kreditkort, lån för ett nystartat företag utan inkomst?
Hej alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Efterlyser uppdrag TM
Söker uppdrag, har lång erfarenhet utav TM och försäljning, värderar kvalité före kvantitet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hur funkar faktura mallarnahej precis blivit medlem och laddat hem en gratis faktura mall pdf format lyckas inte få en summering efter jag fyllt i antal kostnad mm tack på förhand Kategori: Allmänt |
|||
ROT - "vi bjuder på resten"
Jag ser en massa annonser där man "bjuder" kunden på arbetet. Tydligen tar man betalt för material och söker ROT hos skatteverket men tar inte någon faktiskt summa för arbetet av kunden. |
|||
Få butiker att sälja mina produkterJag har precis blivit distributör för en produkt som passar bra in på sportbutiker. Nu undrar jag hur jag ska få dom att sälja min produkt. Jag har skickat mail till ett gäng butiker med info om produkten samt bilder men har fått väldigt få svar på dem.. Är det bättre att ringa direkt till butiken eller hur går man till väga? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kontraktsskrivande bör man förståss få till
Hej på eder alla. Kategori: Företagande över gränserna |
|||