Senaste inläggen
Köpa Adresser! 15 % rabatt!
Adresser till privatpersoner och företag säljes. Kategori: Till salu |
|||
Servicefinder.se - tråden om ServiceFinder
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Kreditkort, lån för ett nystartat företag utan inkomst?
Hej alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Efterlyser uppdrag TM
Söker uppdrag, har lång erfarenhet utav TM och försäljning, värderar kvalité före kvantitet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
hur funkar faktura mallarnahej precis blivit medlem och laddat hem en gratis faktura mall pdf format lyckas inte få en summering efter jag fyllt i antal kostnad mm tack på förhand Kategori: Allmänt |
|||
ROT - "vi bjuder på resten"
Jag ser en massa annonser där man "bjuder" kunden på arbetet. Tydligen tar man betalt för material och söker ROT hos skatteverket men tar inte någon faktiskt summa för arbetet av kunden. |
|||
Få butiker att sälja mina produkterJag har precis blivit distributör för en produkt som passar bra in på sportbutiker. Nu undrar jag hur jag ska få dom att sälja min produkt. Jag har skickat mail till ett gäng butiker med info om produkten samt bilder men har fått väldigt få svar på dem.. Är det bättre att ringa direkt till butiken eller hur går man till väga? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Kontraktsskrivande bör man förståss få till
Hej på eder alla. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vill ni svara på vår marknadsundersökning?
Tjena, jag och några till har en kurs i gymnasiet som handlar om produktutveckling och länkar här ett formulär med 12 enkla frågor om 4 produktidéer som tar max 2 min. Kategori: Off Topic |
|||
Placering av lånade pengar
Tänkte bara dela med mig av en intressant fundering jag skissat på. Kategori: Off Topic |
|||
Hur gör jag något i liten skala?
Jag har en idé... inget revolutionerande alls. Importera en vara från land med billig produktion, sälja med bra marginal i land med dyr produktion. Jag har fullt upp med mitt "heltids+" företag och vill göra det här så enkelt det bara går. Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra sprit och matMåste man särskilja inköp av sprit och mat i bokföringen för en restaurang? |
|||
Hur räknas ränta på kvarskatt?
Hej, |
|||
Call List eller kontakt databas
Hej, Kategori: Till salu |
|||
Varumärkesnamn för kläder - Inspirationshjälp!
Jag behöver ett varumärke för mina varor som jag vill bygga på och har noll koll på vad för namn. Jag har funderat hur mycket som helst. Så nu undrar jag om någon kan hjälpa mig med lite tips o råd? Kategori: Allmänt |
|||
windows live mail vs outlook 2010 för ett företag. Vilket anser
windows live mail vs outlook 2010 för ett företag. Vilket anser ni är det mest lämpade? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra utländsk faktura utan moms
Hej! |
|||
Ang bokföring av skattefri milersättning enskild firma
Hej, |
|||
Prissättning och marknadsföring
Jag ska börja sälja en produkt som främst kommer att säljas av vildmarksbutiker. Jag vill att butikerna ska ta 169kr för den, vad är då rimligt att butikerna ska betala till mig för produkten? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Lager och bokföring
Hej, |
|||