Senaste inläggen
Kapital och partners - Färdigt system som spärrar telefonsäljar
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Entreprenörskap och egenanställning via anslutning till Convoy
Det låter rätt så bra... Kategori: Allmänt |
|||
Eget varumärke - hur?
HAr planer på att starta ett eget varumärke och har varit inne på PRV för att söka. Men hur funkar det egentligen? I första hand kommer vi ju vända oss till svenska marknaden men i framtiden förhoppningsvis utomlands. Söker man en del ord kommer ju långa listor upp med registreringar. Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Avdrag för hyra, menar de per år eller månad?
Har precis läst att man kan göra hyresavdrag, är denna summa på 2000/4000 kr per år eller månad? |
|||
Köpa upp domäner - Onödigt!!?
Om jag förstått det rätt så kan en person som registrerar ett varumärkesnamn köpa upp en upptagen domän som är samma som det namn de fått patent för? Kategori: Allmänt |
|||
Skapa en community - vem kontaktar jag?
Jag har under en lång period haft en egen communitysida i tankarna, inget vanligt lik massa forum som redan finns eller fb liknande sidor som finns utan mer som denna www.minoutfit.se Kategori: Allmänt |
|||
Direktavskrivning programvara?
Jag undrar vilka regler som egentligen gäller nu för tiden beträffande inköp av progamvara. Vad jag förstår så behandlas programvara som korttidsinventarie och skall alltså direktavskrivas, men vad jag undrar över är följade saker: |
|||
bokföring, löner, skattehantering och verksamhetsstyrning
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Restpartier av märkeskläder till salu.
Jag erbjuder restpartier av märkeskläder av hög modegrad, de flesta finns inte på den svenska marknaden representerade Kläderna är tillverkade i EU. Vilket underletar handeln mycket. Just nu söker vi en importör eller agent som skall representera oss i Sverige och Norden. Allt är 100% orginal och felfritt det är bara tillverkat i överskott. Kategori: Till salu |
|||
Bokföring av kostnad för skyddsregistering?
Hej!🙂 |
|||
Framtiden för callcenter/telefonpassning?
Hej, ny här och måste säga att det är ett fantastiskt forum med väldigt trevlig stämning! Kommer nog spendera en hel del tid här helt klart! Kategori: Allmänt |
|||
Vill slippa aktierLåt oss säga att jag äger 20% av aktierna i ett litet AB som går dåligt och som jag vill slippa ha koppling till. En annan person äger 80%. Varken huvudägaren eller någon annan vill ha mina aktier, om de så får dem gratis. Kan jag under dessa omständigheter lyckas bli av med mitt aktieinnehav utan problem, och i så fall hur? |
|||
Vänner som investerar? B-aktier?
Hejsan, jag har en fundering på vilket alternativ man ska välja om vänner vill investera i ens företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Olika märken. Andra sortering
Hej. Kategori: Till salu |
|||
Affärsängel/ delägare sökes
Söker en affärsängel som vill gå in med 1 000 000 kronor i mitt bolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
marknadsansvarig sökes
Vi kommer att lansera vårt Roaming SIM i höst 2012 och kommer att behöva en marknadsansvarig som kommer att vara ansiktet utåt mot återförsäljare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
leasingsbil
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Nytt kontantkort i Sverige - Roaming SIM
Vi lanserar i höst vårt kontantkor i Sverige. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Avsändarens paket skadat av posten
Hej. Kategori: E-handel |
|||
Familjeföretag, byte av företagsnamn idetorka
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||