Kan du native app?

87
5
Har ett projekt på "papper" med färdig design och funktioner till 95%

Det hela skall bara kodas till rätt syntax och bli en native app för Android och iOS,
som sedan skall ut på marknaden.

Är du duktig och har känsla för service.
Dessutom med humana priser och belägen i Stockholms län.


För att inte avslöja helt-

Appen skall fungera som ett väldig enkelt register som skall
styra viss funktion i telefon.


Hör gärna av dig.
kenneth (a) dinhjalp.com


Mvh
Kenneth Meijer
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
8
Hej, är det ett större uppdrag så kan det vara intressant att gå vidare med. Jag finns på [email protected] Mvh, Göran
Göran Svensson Molnfront Systemutveckling URL: www.molnfront.com I get up every morning determined to both change the world and have one hell of a good time. Sometimes this makes planning my day difficult. —E.B. White, Ame
87
5
Hej Göran, Tack för ditt svar. Men nej, Inte direkt:- Som "gammal" programmerare av Pascal o Basic (om man nu vågar nämna det.. ;-) ). Så vet jag att det handlar om knappt 1v arbete (ej effektiv tid), med progr, uppsättning design och allt efterarbete. Hade jag hanterat syntaxen, så hade det varit klart. ;-) Varför tar du bara emot större projekt? Mvh Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
8
Med större projekt menar jag från 3 veckor och uppåt. Anledningen är att det alltid är ställtid i alla projekt, allt från ett första "säljmöte", till planeringmöten och specificering. Tar jag småprojekt måste jag ha flera pågång eller i ett uppstartsskede, men tar jag lite större projekt så kan jag fokusera på ett annat sätt och får en helt annan ekonomi i det. Hur som helst låter det som att det minst är en veckas effektiv tid per os (android och iphone) om det ska byggas native appar, utifån det du skriver. Ska du ha med betallösningar, oAuth inloggning osv samt funktionstester och användartester så räcker det inte med 1v per app.
Göran Svensson Molnfront Systemutveckling URL: www.molnfront.com I get up every morning determined to both change the world and have one hell of a good time. Sometimes this makes planning my day difficult. —E.B. White, Ame
87
5
Kan tyvärr inte gå in för mycket på innehållet (givetvis). Men att det handlar om en native app, Ja. Så långt rätt. Ingenting med betallösning, Atuh inloggning. Jag kan vända på det hela och säga att programmeringen är jämförbar med att skapa tex. en adressbok med olika funktioner. Detta är nu bara ett exempel. Mvh Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
87
5
Update! Programmerare sökes fortfarande. Mvh Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.