Senaste inläggen
Massagefåtölj avdragsgill?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Enskild Firma ingående balans 2014
Hej, |
|||
2 enskilda firmor, en webshop. Hjälp
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Massagefåtölj avdragsgill?
Hej! |
|||
Grossist metalldelar
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Skyddade namnHur vet man om ens tänkta företagsnamn är skyddat eller ej? Ibland får man inte sälja vissa typer av produkter under vissa namn/ namnkombinationer eller delar utav namn? Hoppas ni förstår vad jag menar. Kategori: E-handel |
|||
reklam, varuprov och skyltexOm jag ger bort en produkt till en ev blivande återförsäljare som ett varuprov. inköpspris ca 100 kr - hur bokför jag det? om jag själv skyltar med ett antal av mina inköpta varor i butik eller på marknader/mässor (kan vara svåra att sälja sen och isåfall till väldigt lågt pris) hur bokför jag då detta? Hur mycket får en reklamgåva vara värd? Tacks... |
|||
Kreditfaktura eller bortskrivning?
Hej, |
|||
Bokföra en utbetalning.
Hej. |
|||
TM byrå söker uppdrag
Hej har startat egen Tm-byrå och söker fler uppdrag att handskas med än vad vi har i dagsläget. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Stepstone - Garros söker en säljande projektledare
Driven säljande projektledare med ledar- och entreprenörs egenskaper sökes Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Projekt till callcenter
Hej har startat egen Tm-byrå och söker fler uppdrag att handskas med än vad vi har i dagsläget. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
SUF BOLAG ?
Är det någon som har erfarenhet av SUF Bolag,verkar enklare Kategori: Allmänt |
|||
UTFÖRSÄLJNING
Just nu är det utförsäljning så passa på att köpa vackra handgjorda smycken för riktigt bra priser eftersom att ALLT SKA BORT!! Kategori: Off Topic |
|||
Anställd, föräldraledig och driva eget samtidigt?
Hej på Er! |
|||
Hur kan jag få finansiering och bidrag till mitt företag?
OM jag nu ska göra som jag har tänkt ett tag, starta egen firma så undrar jag lite hur jag går till väga för att få till det ekonomiska? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hjälp oss välja rätt
Nu har vi bestämt att vi ska starta upp ett aktiebolag inom måleriverksamhet. |
|||
Direktavskrivning av enklare maskiner?
I mitt företag (enskild firma) erbjuder jag konsultation inom produktionsteknik, konstruktion samt kvalité. |
|||
Köp av Dator på Aktiebolag
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Hjälp med finansering
Jag har en färdig produkt klar att börja tillverka men.. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||