Senaste inläggen
Stepstone - Garros söker en säljande projektledare
Driven säljande projektledare med ledar- och entreprenörs egenskaper sökes Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Projekt till callcenter
Hej har startat egen Tm-byrå och söker fler uppdrag att handskas med än vad vi har i dagsläget. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
SUF BOLAG ?
Är det någon som har erfarenhet av SUF Bolag,verkar enklare Kategori: Allmänt |
|||
UTFÖRSÄLJNING
Just nu är det utförsäljning så passa på att köpa vackra handgjorda smycken för riktigt bra priser eftersom att ALLT SKA BORT!! Kategori: Off Topic |
|||
Anställd, föräldraledig och driva eget samtidigt?
Hej på Er! |
|||
Hur kan jag få finansiering och bidrag till mitt företag?
OM jag nu ska göra som jag har tänkt ett tag, starta egen firma så undrar jag lite hur jag går till väga för att få till det ekonomiska? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hjälp oss välja rätt
Nu har vi bestämt att vi ska starta upp ett aktiebolag inom måleriverksamhet. |
|||
Direktavskrivning av enklare maskiner?
I mitt företag (enskild firma) erbjuder jag konsultation inom produktionsteknik, konstruktion samt kvalité. |
|||
Köp av Dator på Aktiebolag
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Hjälp med finansering
Jag har en färdig produkt klar att börja tillverka men.. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Driva vidare eller lägga ned?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokföra varuinköp?Hur ska bokför jag inköp av varor gjorda med privat VISA kort i min enskilda firma? |
|||
Köp av dator för enskild firma.
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Lurad på Blocket!
Då var det min tur att bli lurad på Blocket! Jag är självklart väldigt besviken och kan absolut inte förstå hur en sådan person är funtad. Köpte en kontrollenhet till mitt nya kassasystem, betalade in pengarna på personens konto och efter det fick jag aldrig några svar på mejlen... Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokförs skatteåterbäring Enskild FirmaHej har ett heltidsjobb som anställd och skulle få tillbaka ca 30.000:- enligt den förenklade deklarationen, har även enskild firma och när jag deklarerade underskottet på denna firma räknade skatteverket ut att jag kulle få tillbaka totalt ca 80.000:- hur bokförs detta? |
|||
Callcenter söker uppdrag
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skall du starta callcenter?
Skall du starta ett Callcenter? Kategori: Till salu |
|||
Investeringsråd?
Hej, jag vill investera en mindre summa pengar (5 000 - 10 000 kr). Kategori: Allmänt |
|||
Marmelader!
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Problem med faktureringen
Hej! |
|||