Återförsäljare - kläder (50000personer gratis marknadsföring)
Hejsan, jag öppnade ett instagramkonto för 6 månader sedan (@hippiespirits) och den exploderade som en bomb och det tickar in mellan 200-1000 nya följare om dagen och dom älskar bilderna jag lägger upp på kläder från hippie och bohemian stilen.
Nu så vill jag bli återförsäljare för kläder och accessoarer, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Har försökt läsa mig till detta. Men hittar inga kloka svar. Därför undrar jag om någon av er hur man går tillväga.
Jag förstår att jag måste regga ett företag.
Men mina frågor är.
*vem/vad frågar man om att få börja sälja kläder
*ekonomiskt? Behöver jag lägga ut innan jag börjar försäljning eller är det någonting som klädesföretagen drar av eftersom?
Jag kan alltså marknadsföra mig själv inför 50.000 människor och i års slutet om det fortsätter så här så lär det vara över 100.000.
Sen om jag måste lägga ut pengar är det någon som är intresserad i att investera i mitt företag?
Tacksam för svar och om ni undrar över något så är det bara att fråga
Nu så vill jag bli återförsäljare för kläder och accessoarer, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Har försökt läsa mig till detta. Men hittar inga kloka svar. Därför undrar jag om någon av er hur man går tillväga.
Jag förstår att jag måste regga ett företag.
Men mina frågor är.
*vem/vad frågar man om att få börja sälja kläder
*ekonomiskt? Behöver jag lägga ut innan jag börjar försäljning eller är det någonting som klädesföretagen drar av eftersom?
Jag kan alltså marknadsföra mig själv inför 50.000 människor och i års slutet om det fortsätter så här så lär det vara över 100.000.
Sen om jag måste lägga ut pengar är det någon som är intresserad i att investera i mitt företag?
Tacksam för svar och om ni undrar över något så är det bara att fråga