Senaste inläggen
IMPORTERA FRÅN KINA
hej allihopa. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Vilken moms står det på en bensinfaktura från utlandet?
Har en fundering gällande tankningar av företagsbil utomlands i Europa. Idag tankas bilen med ett bankkort och vanliga kvitton tas på stationerna. När jag skulle söka tillbaka EU-moms visade det sig ju dock att det är så otroligt tillkrånglat så det är meningslöst att sitta och försöka få med små tankkvitton. |
|||
Chef och ledare Förhandlingsenheten - StockholmHyresgästföreningen är en medlemsorganisation som verkar för hyresgästers intressen och rättigheter. Vi har över en halv miljon medlemmar och den övergripande verksamhetsidén är att alla har rätt till en god bostad till en rimlig kostnad. Vi är en partipolitisk obunden och demokratisk uppbyggd organisation. Hyresgästföreningen stödjer hyresgäste... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp - fel i bokföring
Hej! Varning för lång text! |
|||
Tryck på solglasögon
Jag hade tänkt att starta upp ett företag och sälja mina produkter genom webben. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
3000 par True Religion Jeans
Hej Kategori: Till salu |
|||
400 par Pink Ladies shorts
|||
1000 par Nike och Adidas sko
|||
Affärsidé med utbetalningsfrågor
Tjena! |
|||
samarbetspartner kiosk/butik
Jag söker en samarbetspartner för att sedan köpa en färdig kiosk/butik vart som helst i Sverige. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vore väldigt tacksam för feedback och förståelse av innehåll!
www.goebusiness.com Kategori: Feedback |
|||
presentkort
hej, hag har litet företag inom skönhetsbranschen där jag säljer mycket presentkort. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Initiala kontakter med USA ang. återförsäljning av produkter
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföra korrigerade försäkringspremier i bokslut
Hej, |
|||
nya ägare abHej , jag undrar när ab byter ägare, skall nya då överta tidigare bokförings material ? lr ska de som var ansvariga innan behålla bokföringen , ? |
|||
Hur hög dröjsmålränta kan jag ta?
Hur hög dröjsmålränta bör/kan man ta? Kategori: Allmänt |
|||
Projekt sökes , Telemarketing
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Underskott och deklaration
Hej |
|||
Årets skattekostnad stämmer ej
Önskar hjälp med att stämma av årets skattekostnad. Tidigare år har slutlig skatt samt tillgodoräknad skatt varit med på skattekontot i december månad det år som bokslutet gäller och även bokförts mot skattekontot 1630. |
|||
Bokföra försäljning näringsfastighet
Hej |
|||