Senaste inläggen
Driva vidare eller lägga ned?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Plantagen is looking for a Product Developer
From a leading position as the largest destination of plants in Scandinavia, Plantagen is now taking it to the next level. Do you want to be a part of this journey and improve everyone’s life with plants? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Plantagen is looking for Product manager
From a leading position as the largest destination of plants in Scandinavia, Plantagen is now taking it to the next level. Do you want to be a part of this journey and improve everyone’s life with plants? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokföra varuinköp?Hur ska bokför jag inköp av varor gjorda med privat VISA kort i min enskilda firma? |
|||
Köp av dator för enskild firma.
Hej. Kategori: Inköp |
|||
Lurad på Blocket!
Då var det min tur att bli lurad på Blocket! Jag är självklart väldigt besviken och kan absolut inte förstå hur en sådan person är funtad. Köpte en kontrollenhet till mitt nya kassasystem, betalade in pengarna på personens konto och efter det fick jag aldrig några svar på mejlen... Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokförs skatteåterbäring Enskild FirmaHej har ett heltidsjobb som anställd och skulle få tillbaka ca 30.000:- enligt den förenklade deklarationen, har även enskild firma och när jag deklarerade underskottet på denna firma räknade skatteverket ut att jag kulle få tillbaka totalt ca 80.000:- hur bokförs detta? |
|||
Callcenter söker uppdrag
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skall du starta callcenter?
Skall du starta ett Callcenter? Kategori: Till salu |
|||
Investeringsråd?
Hej, jag vill investera en mindre summa pengar (5 000 - 10 000 kr). Kategori: Allmänt |
|||
Marmelader!
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Problem med faktureringen
Hej! |
|||
Ahlsell söker en Försäljningschef Klimat i Stockholm.
Ahlsell är det ledande tekniska handelsbolaget i Norden inom installationsprodukter, verktyg och maskiner. Ahlsell erbjuder professionella användare ett brett sortiment av varor och kringtjänster inom produktområdena VVS, El och Verktyg & Maskiner. Koncernen har en årlig omsättning om cirka 21 miljarder SEK och cirka 4 800 anställda.
Kategori:
Försäljning och Marknadsföring
|
|||
Söker feedback på vår webbutik
Som rubriken lyder söker vi feedback på vår webbutik. Kategori: Feedback |
|||
Söker feedback på vår webbutik
Som rubriken lyder söker vi feedback på vår webbutik. Kategori: E-handel |
|||
Hur säljer jag in mitt klädesmärke till butik?
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Eftersöker seriösa TM-byråer för uppdrag omgående
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skatta som välgörenhetsorganisation
Hej! |
|||
Rätta fel i förra årets bokföring?Kan man rätta felaktigt bokförda poster efter årsbokslut och deklaration? Hur gör man då, om man exv vill göra en rättningsverifikation på en eller flera poster bokförda under 2013? Exv poster som man senare upptäcker inte borde bokförts alls, samt poster som konterats utan moms pga missförstånd, men som borde konterats enligt omvänd momsskyldighet... |
|||
Ombilda EF till AB ? (panelens råd/synpunkter önskas)
Hej! |
|||