Senaste inläggen
idé! shop med seglings kläder
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Hemsidor - paketpris eller offert
Vi på Uanet erbjuder responsiva hemsidor till marknadsvänliga priser.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Starta din egen gambling sida.
Jag har börjat jobba för ett nytt nätverk som slår upp portarna 1 september. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
bokföra presentkort på 2393 Lån från närstående personer?
Jag har fått ett presentkort som jag gärna vill få in i företaget så att jag kan använda det för inköp. |
|||
Bokföring Payson/Checkräkningskonto
Jag har under 2011 tills nu 2014 endast bokfört själva utbetalningen från payson. |
|||
Öppna boende nyanlända flyktingar vad gäller?
Vissa kommuner tar inte emot nog med flyktingar då de inte hittar boende. Här finns så klart en affärsmöjlighet. Kategori: Allmänt |
|||
Tjänster emellan företag ? Moms ? redovisningen?Precis startat ett företag, och undra hur förhållandet emellan de olika företagen funkar....Bolaget jag har är mest för tjänster och nu när ett företag har en order till oss...vilket vi redan fixat...hur skall JAG redovisa detta , med moms eller utan eller vad ?...all hjälp önskas ;) Kategori: Off Topic |
|||
TM-byrå sökes för besöksbokning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra erhållen rabatt
Tänkte bokföra drivmedel under konto 5500 /rep. och underhåll), samt ingående moms på det. |
|||
Samarbete
Hejsan, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur driver du in kunder till din butik i sommar?
8) Varma soliga dagar brukar för oss vara en medelmåttig försäljningsdag. Då ligger våra kunder på stranden och njuter istället för att shoppa. Perfekt väderläge är lite mulet, någon regnskur. Vi manar in folket i vår butik med hjälp av sociala medier och säsongsbetonad skyltning utanför butiken, bland annat. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Vilket program hjälpmedel använder ni ?
Hej sitter och funderar vilket program man ska jobba i Kategori: Allmänt |
|||
Återköp från leverantör
Hej. Låt oss säga att jag vid ett datum köpt en vara för 422 kr ex moms. Det visade sig senare att leverantören inte hade varan. |
|||
Lönsamheten vid import
Hej! |
|||
Royalty???
Har nu hittat ett företag som är intresserade av min uppfinning. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
51 tips gratis marknadsföring
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Sociala medierVi förklarar varför ditt företag måste finnas på sociala medier, läs mer här: http://aditmedia.se/sociala-medier/ Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Student och enskild firma - vilka regler gäller?
Hej på er! |
|||
Vass TM återförsäljare söker vass partner
Vox Connecting är ett virutuellt snabbt växande callcenter företag i en expansiv fas, vi arbetar idag med att utveckla företags kundrelationer genom telemarketing, kundservice och Inkommande tjänster. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Marknadsföring och loggaJag är på G att starta upp ett företag som ska sälja utbildning i hur man kan reducera riskerna för att drabbas av ett skadligt bruk eller beroende av alkohol och narkotika. Skadligt bruk eller beroende på en arbetsplats kostar företaget massor med pengar och denna utbildning ska förhoppningsvis fånga upp personer i riskzonen tidigt. Min målgrupp ä... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||